Mioforum
22 Mei 2012, 03:59:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Bijzonder tevreden  (gelezen 723 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Franklin
Gast
« Gepost op: 31 Augustus 2007, 20:38:41 »

Gisteren heb ik deze navigatie overgenomen van iemand anders, en ik moet zeggen dat ik niets dan lof heb. Wat een mooi product. Hij is heel snel, zowel met verbinden met satellieten als het berekenen van routes. Ook herberekeningen heeft hij in enkele seconden voor elkaar. Goede duidelijke instructies, zitten wel wat (kleine) foutjes in de Nederlandse stem (niet Ulla maar die andere). Maar ik ga binnenkort wat andere stemmen erop plaatsen.

Daarnet zijn wij onverwacht vertrokken naar een plaats waar we totaal niet bekend zijn. Eventjes alle informatie invullen en we gingen op weg. Duidelijke informatie over de route, snelwegen zijn even raar in het begin. Zo had ik altijd gedacht dat een navigatie het begin van een uitvoegstrook zou aangeven, maar "zij" heeft het echt over de splitsing bij het bord "Uit" (Nederland). Maar als je dat eenmaal weet, denk je er niet meer bij na.

De vorige eigenaar had het apparaat ook voorzien van de flitspalen, die gaf hij dan ook netjes aan incl. de waarschuwing bij het naderen. Erg mooie toepassing. Ook het toevoegen van een flitspaal is en fluitje van een cent.

Ik kan een heel verhaal vertellen over hoe mooi product ik het vind, maar ik denk dat het wel duidelijk is.

Pluspunten:
+ Snelle berekeningen
+ Goed geluidsniveau
+ Mooi ontwerp apparaat (kwestie van smaak)
+ Handige knopjes voor volume en hoofdmenu
+ Voorzien van heel Europa

Minpunten:
- Standaard stemmen bevatten toch nog enkele foutjes
- Geen 220V lader meegeleverd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: