Mioforum
8 Februari 2012, 00:52:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gebruikservaring C320  (gelezen 1113 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
teddybeer
Gast
« Gepost op: 1 September 2007, 12:35:18 »

Nooit had ik gedacht dat een GPS zo handig was. Ben net terug van een weekje Zwarte Woud en was voor vertrek benieuwd wat het ging worden.
Wel, ik was verbaasd via welke route ik naar daar werd gebracht. Een heel andere weg die ik anders via een routeplanner van het web neem.
In het begin was het even zoeken naar de juiste instellingen maar daarna verliep alles bijna probleemloos.

Pluspunt: Bijna zonder diesel gereden en dankzij het toestel even later na 4 km al aan het tanken. Ga anders maar eens een tankstation zoeken in die regio.

Eén minpuntje misschien: wanneer ik me naar enkele POI's begaf stuurde ons "Martine" (ja, zo wordt ze al genoemd) me soms een weggetje op dat enkel door boeren wordt gebruikt, dat doodliep op een woning, dat zelfs geen weg was maar een karrespoor.

Wel weggetjes genomen die je anders nooit zul nemen, laat staan vinden, en zo prachtige panorama's kunnen bekijken.

Bedankt Mio.
dmenace
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 1 September 2007, 14:04:24 »

Hier hetzelfde, bij ons heet ze Mia, hoe we ooit zonder haar hebben kunnen rijden...
Als je de route op kort heb staan dan krijg je idd de toeristische route voorgeschoteld en zelfs zonder onverhard te hebben aangevinkt rijdt je nog wel eens op boeren landweggetjes, maar je ziet in ieder geval meer dan alleen vluchtstrook en vangrails....

GPS:
Mio C320t: iGO8, iGO Primo
Medion GoPal E4440: GoPal, iGO Primo, Garmin
HTC Touch Diamond: Garmin Mobile XT
Garmin-Asus Nuvifone A10
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: