Jouw vraag:
Dat adres ligt in een ontoegankelijk gebied. Dat is een plaats waar geen verkeer toegelaten is, of geen verkeer kan/mag komen denk ik.
Klopt dat?
Nee.
Vanuit de voordeur ga via je het trottoir,grasveld en parkeerinham naar de rijweg.
Rheden ligt inderdaad in Gelderland (vlakbij Arnhem).
Vreemd blijft dat de route,ondanks de waarschuwing, wel berekend wordt en gereden kan worden in de 'normale' planning mode maar niet vanuit Contacts.
Ook al zou Teleatlas de verkeerde melding geven de Mio zou altijd hetzelfde moeten reageren.
Het feit dat het niet vanuit Contacts kan en de onzichtbaarheid in Mijn POI->Contacten zie ik als een fout in de Mio software.
Hallo Johannes,
Als je naar dat adres in Rheden wilt, moet je dan misschien over een parkeerplaats of iets dergelijks?
Als ik naar mijn werk wil op Winkelcentrum Utrecht Overvecht, herkent mijn Mio (510e) de straat ook niet (Zamenhofdreef 121) terwijl dit toch echt het goede adres is. Deze winkel ligt aan een parkeerplaats, misschien dat de Mio's parkeerplaatsen niet als weg zien.
Mocht er iemand zijn die wel weet waar dit aan ligt, wil die dat dan even doorgeven? Alvast bedankt!!