|
miouser
|
 |
« Gepost op: 15 September 2007, 14:46:56 » |
|
Voor mij gaat het wel iets te ver, maar voor de firma MOBISAFE is dit het gat in de markt. Wat zal de volgende stap zijn ?
|
|
|
|
|
|
--------------------------------------- Mio C520t - R37 - Unlocked - stem NaviGony (bedankt Mac ) OziCe 2.27d
--------------------------------------- |  | --------------------------------------- Mio 269V2 - PoiWarner - OziCe RePoW V2 B1027 --------------------------------------- | POILoaderTool V1.1 Build 1121 POISelector
|
|
|
|
copini
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 September 2007, 15:02:36 » |
|
Hmm... "Inbraakwerendheid getest tot 5 minuten", er staat ook alleen maar dat het een "braakwerende opbergvoorziening" is, dus als ze dat hele ding uit je auto jatten krijgen ze hem in de werkplaats alsnog wel open  Volgens mij kun je je Mio beter gewoon meenemen als je uit je auto gaat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heuvel
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 15 September 2007, 16:12:24 » |
|
yep, auto uit, mio mee.  tegen de dieven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 15 September 2007, 19:10:02 » |
|
Is wel heel veilig Je kan op die website ook een verzekering tegen diefstal afsluiten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aliebengalie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 September 2007, 08:19:57 » |
|
Kan zeker wel eens makkelijk zijn. Maar hou ook altijd in ogenschouw dat het mogelijk is je auto te stelen in minder dan 30 seconden. Dan ben je dus ff alles kwijt.
Mvg: Alex
|
|
|
|
|
|
P350 met Tomtom 7 P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart- Tomtom 7 Igo Sygic
|
|
|
|
letten
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 September 2007, 17:17:53 » |
|
Ben ik het helemaal mee eens.
Ga je de auto uit dan neem je je kostbare spullen gewoon mee.
Dat is en blijft de beste manier om je spullen te kunnen houden.
Gr letten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jahzman
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 September 2007, 00:11:28 » |
|
Inmiddels kan je wel 3 keer heen en weer naar je auto lopen voor je alles er weer in hebt zitten. En de kans dat alles uit je handen laat vallen, en het daardoor stuk gaat is ook niet uit te vlakken. Misschien een tip voor " MobiSafe" ; maak een safe zo groot als een auto, dan past hij er helemaal in.  (Overigens hebben ze het er over dat er vooral TomTom's gestolen worden, so who cares)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nactuil
Lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 18 September 2007, 00:33:13 » |
|
ik laat mijn mio meestal in mijn koffer van de wagen achter is toch op slot en ik denk niet dat een dief heel je wagen gaat afbreken als hij geen kostbare dingen vrij in de wagen ziet liggen,een mobisafe ga je daar toch normaal ook in opbergen en niet achterlaten gewoon zichtbaar in de wagen.
Gr. Emiel.
|
|
|
|
|
|
een mio c520 & externe GPS antenne
|
|
|
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 September 2007, 02:01:50 » |
|
Sommige dieven staan bij parkeerplaatsen en garages te kijken wie er na het uitstappen wat in de koffer legt. Als er iets makkelijk open te breken is dan is het wel de koffer. Het beste is gewoon meenemen, zo’n safe haalt ook weinig uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucvb
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 September 2007, 07:45:11 » |
|
Bij de C710 is een handige draagtas. Bijgevolg neem ik hem altijd mee.  lucvb
|
|
|
|
|
|
|
|
|
igoigo
Lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 September 2007, 12:49:17 » |
|
Ik weet niet of er al statistieken zijn van auto's die worden opengebroken vanwege een zuignap of afdruk van een zuignap op de vooruit. Dan ben je misschien wel niet je apparaat kwijt maar wel ligt je ruit eruit of erger.
|
|
|
|
|
|
MioMap PDA versie
|
|
|
|
ronduiker
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 September 2007, 11:33:25 » |
|
Ik heb hetzelf ook al gehad. Mio gewoon uit de auto maar de beugel laten zitten. Mooi het raam ingetikt maar niets meegenomen. Wel een hoop elende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asfaltrocker
Gast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Mei 2008, 11:30:45 » |
|
hoi alle .... ik wilde effe een tip mee geven .vanwege inbraak wel of geen navigatie in je wagen ligt. de meeste stoppen hun navigatie onder hun stoel of dashbord kastje. als het maar uit zicht ligt dan ligt hij veilig.. inzoverre oke. maar we vergeten wat. de dieven zien namelijk iets wat wij vergeten eraf te halen. namelijk je houder die aan de voorruit zit. als een auto ergens achter af staat en de dief ziet die houder gaat hij toch inbreken. ik zou dus die houder ook effe weg halen. je neemt in het begin je navigatie mee. maar op de lange termijn denk je als ik maar niet vergeet mee te nemen bij vertrek. of ik laat hem maar liggen onder me stoel ander loop ik ermee rond. zo denk een dief ook...die kijkt effe of hij er ligt . denk als een dief wees ze voor, ook al ben je verzekerd die rompslomp achter af. is maar een tip he...... groetjes thom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
duikertje
Gast
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Mei 2008, 21:47:07 » |
|
Als je de houder van het raam haalt blijft er een afdruk achter. Als je deze steeds moet wegvegen omdat dieven dit anders zouden zien, wordt het wel heel omslachtig. Gps uit de houder, de houder van de ruit, de lader niet vergeten. Alles mee nemen, wat dan ook al niet zo klein meer is en raam afvegen. Dan moet je al vroeger vertrekken om alsnog op tijd aan te komen. Het is de dag van vandaag niet zo simpel meer om dieven uit de auto te houden, spijtig genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Verkade
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Mei 2008, 23:07:37 » |
|
Je kunt duidelijk zichtbaar - op de bijrijdersstoel bijvoorbeeld - een ouderwets stedenboek neerleggen. Een potentiële dief denkt dan dat er geen navigatiesysteem in de auto gebruikt word 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|