Mioforum
8 Februari 2012, 01:30:49 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: routeplanning met meerdere routepunten.  (gelezen 900 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
TRIKER
Gast
« Gepost op: 1 Oktober 2007, 19:43:22 »

gebruik de Mio 269 + met Miomap 2.0

Ik heb in routeplanning diverse plaatsen ingevoerd geheel volgens het handboek, maar alleen de plaatsnaam en geen straat en nummer.
Het probleem is dat ik nu iedere keer als ik bij een plaats kom door het hele dorpje of stad word gestuurd tot midden in de plaats, zij roept dan: bestemming bereikt.
Daarna gaat het herberekenen naar de volgende bestemming.
Moet ik nu altijd een doorgaande straat, dus een heel adres invoeren om naar de volgende plaats te gaan?? of heb ik iets verkeerd gedaan.
Negeer ik de aanwijzingen en ga gewoon verder naar de volgende plaats dan roept zij iedere keer keren of ga hier rechts of links, om weer terug te gaan naar het vorige dorpje.
Groeten Cor
miouser
Moderators

Geslacht: Man

C520t - Mio 269 V2

« Antwoord #1 Gepost op: 1 Oktober 2007, 19:52:26 »

Indien je geen straat en nr. opgeeft, dan wordt je steeds naar het centrum van het dorp gestuurd.
Persoonlijk vind ik dit heel logisch.
Hoe kun je dit nu vermijden ?
Geef uw bestemming in, en laat je route berekenen.
Ga naar de kaart weergave, en zoom nu ver genoeg in om via punten te kunnen ingeven, door de 'stylus' op scherm te houden op het punt waar je wil langs rijden.
Deze punten kun je dus plaatsen waar je wil op je route.
Nu zal je route langs deze punten gaan, en moet je niet meer door het centrum van de dorpen rijden.

grt
miouser

---------------------------------------

Mio C520t - R37 - Unlocked -
stem NaviGony (bedankt Mac Knipoog  )
OziCe 2.27d

Mio 269V2 - PoiWarner - OziCe
RePoW V2 B1027

POILoaderTool V1.1 Build 1121  Rollende ogen
POISelector  
LAMBO
Lid
**

Geslacht: Man

Lambo

« Antwoord #2 Gepost op: 2 Oktober 2007, 17:58:05 »

Ik gebruik vrij veel routeplannings om toertochten met de mountainbike of de motor in te stellen.  Een handigheid is om de punten met je stylus zo in te stellen op de kaart dat je ze plaatst halverwege een weg die je wil passeren.  Zo heeft je gps tijdens het rijden ruim de tijd om de herberekening uit te voeren naar de volgende plaats die je ingevoerd hebt.  Doe je dit niet, kan het gebeuren dat je moet wachten op de herberekening voor je je weg kunt verderzetten wat soms vrij vervelend is in het verkeer.  Ook moet de gps ingesteld staan op automatisch volgende bestemming kiezen wanneer je je vorige bestemming bereikt hebt.

mio 269+ versie 2.0
Mio Moov S505 spirit live TMC
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: