Mioforum
8 Februari 2012, 09:54:30 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: update kaarten C220  (gelezen 4428 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Beelzebub
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 25 Februari 2008, 16:58:28 »

Kaarten van Europa kunnen niet worden ge-update.
Dit heb ik vernomen na een betalend telefoontje naar Mio.
Uitleg => Mio C220 wordt niet standaard met SD van Europa geleverd door Mio.
Dit is een promo pakket samengesteld door oa Media Markt,met alle gevolgen van dien dus. angry1 angry1
Heb dit probleem opgelost => terug gebracht en opgelegd voor een C320 => thumbs thumbs
C220 was trouwens ook veel te traag voor routes te berekenen buiten Benelux.

Ik veronderstel dat er met de europese versie van de huidige actie van het nieuwsblad dat probleem er niet is ??
floduras
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 26 Februari 2008, 09:24:29 »

Ik kan me voorstellen dat Mediamarkt een promotie doet; dat doen meer bedrijven met producten zonder dat daar voor de consument nadelen aan verbonden zijn i.v.m. technische ondersteuning of garantie.
Maar niet dat Mio haar eigen product dan kennelijk wel aan dat bedrijf verkoopt zonder voorwaarden! en de kopers van hun originele West-Europa sd kaart  in de kou laat staan!
Vooralsnog heb ik daar bij de aanmelding voor de Mio-club ook nog niets van gemerkt.
    Ik heb een originele mio in originele doos met originele sd kaart van west-europa gekocht die normaal ge-update zal moeten kunnen worden!

Verder hoop ik dat ze bij Mio deze forums ook lezen en hun beleid zullen aanpassen ten gunste van de goedwillende koper.
We zien wel.

Over de snelheid van de C220 heb ik overigens geen klagen...........
Bompie
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 14 Maart 2008, 18:57:15 »

Ik veronderstel dat er met de europese versie van de huidige actie van het nieuwsblad dat probleem er niet is ??
Dat is koffiedik kijken ,maar ik vrees er toch wat voor.
Ik zou persoonlijk dit risico niet nemen,na mn ervaring met deze combinatie (C220 met gratis SD-Kaart Europa - in gesloten doos - Mediamarkt)

http://www.mioforum.be/index.php/topic,11486.0.html

Ik vrees toch dat dit dezelfde combinatie zal zijn,met dan ook het niet kunnen updaten van deze kaart.
Ik kan je niet verbieden om deze aan te schaffen natuurlijk.

Over de snelheid van de C220 heb ik overigens geen klagen...........
Ook niet als je een berekening laat doen naar bv zuiden van Spanje?
Het kan zijn dat ik een "speciaal" examplaar te pakken had ook natuurlijk.
Mn bevindingen kan je zien op bovenstaande link,alsook bij gebruikersbeoordelingen.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: