Mioforum
22 Mei 2012, 04:30:29 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: C230  (gelezen 2190 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
mevita
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 27 November 2007, 09:36:18 »

@nick ,ik denk ook wel dat hij dat ronde bord bedoeld ,maar dan heeft peerbe in ieder geval toch de snelheidslimiet als het bord niet zichtbaar te maken is.
ik zou dat bord ook graag weer zien op m,n nieuwe navigatie MAG gp1020 (gratis gkregen kruidvat autoverzekering) hij lijkt op de c230 en in de data.zip staat iets van mio c210 cq c220 de software is van IGO 2006 plus ik heb gekeken voor een andere hui erop maar wil niet zo lukken als ik dat doe krijg ik ffui error , het schijnt dat je originele data.zip niet moet veranderen maar je nieuwe data.zip gewoon in de map igo/skin zetten.
Als je wil kun je mijn data.zip ook eens bekijken, balk is bij mij gewoon niet transparant

groetjes mevita
peerbe
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni 2008, 21:23:49 »

Oei, beetje late reactie dus.
Ik bedoel idd het rode bord. De snelheidslimieten kent hij ergens wel (via flitspaaldetectie alleszins toch).
Zie niet onmiddellijk hoe ik ergens de snelheidslimiet zou zichtbaar kunnen maken.
In alle geval is dat bord in veel gevallen niet correct meer, snelheidslimieten worden nogal snel aangepast en misschien is zo'n rood bord op je gps dan toch zo geen goed idee.
In alle geval bedankt voor de reacties.

groetjes

Patrick
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: