Mioforum
8 Februari 2012, 01:14:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: c710 traagheid  (gelezen 1416 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
primo
Gast
« Gepost op: 11 November 2007, 14:01:07 »

tevreden over mijn mio?
ja en neen te voet niet zo duidelijk welke richting je uit moet.met de wagen navigeert hij goed.
de traagheid die in bedoel is ; verander je je rijsnelheid de mio duid de gereden snelheid maar met vertraging.
geo
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 3 Februari 2008, 16:13:00 »

te voet is er niks mee aan te vangen vind ik, je weet niet welke kant je op moet. Met de wagen heb ik ook al enkele afritten gemist omdat hij te laat aangeeft dat ik er af moet. kan je dit verhelpen door betere zoom instellingen?
primo
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 5 Februari 2008, 19:35:20 »

met inzomen kan je duidelijker op de kaart zien waar je af moet,
k heb er mee in en rond Madrid rondgereden , en doordat de mio zo traag is  ik heel regelmatig een afslag te laat genomen,  de oplossing is je snelheid aan te passen aan de mio - 40 km/u , dan brengt hij je wel overal en zonder omwegen ,
ook de p.o.i schitterend gewoon ,
ben toen vanuit mechelen vertrokken , tolwegen tot parijs , daarna ingesteld op snelste weg zonder tolwegen, en geloof het of niet de berekende aankomsttijd was er maar 20 minuten naast op een trip van 1780 km . s68 thumbs
harmyboy
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Mei 2008, 13:00:18 »

Ik heb inderdaad ook dezelfde ervaringen met de c710. Soms wat traag met de satelliet vinden en soms een omslachtige route. Verder ben ik er wel heel erg tevreden mee.
turborick
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: 31 Mei 2008, 21:23:19 »

Ik heb een C510 (vergelijkbaar met de C710) en die heeft absoluut geen last van traagheid. Ook in Duitsland met 180+ km op de teller krijg ik op de autosnelwegen ruim op tijd de aanwijzingen. Ook in de stad geen probleem. Als er 2 afslagen kort na elkaar komen worden de 2de aanwijzing meteen na de eerste gemeld waardoor je op tijd kunt reageren. Ik begrijp je probleem dus niet.

Mio C510, V3.3, UI DeDooper, geen unlock. 2Gb kaart. Woonplaats Mio: Peugeot 406
GTCab35
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 1 Juni 2008, 17:50:20 »

Ik heb mn C710 nu twee jaar maar ik heb niet de problemen waar jullie het over hebben. Ik draai versie 3.3 van miomap maar ook met de vorige versies 3.1 en 3.2 had ik geen last van traagheid. Ik zet de route uit voordat ik in de auto stap en voordat ik wegrij heb ik alle satallieten die ik nodig heb verder reageert hij snel genoeg voor een afslag.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: