Mioforum
8 Februari 2012, 01:10:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: mijn ervaringen  (gelezen 654 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chojin
Gast
« Gepost op: 2 December 2007, 00:06:21 »

Ik ben nu reeds een week een mio 520t bezitter, en voorlopig ben ik vrij tevreden met het aparaatje. Ik wordt nog wel geteisterd door een general protection error, telkens op de dezelfde plek, op een weg die ik dagelijk doe (woon-werk).. Maar gisteren moest ik bijvoorbeeld in putje antwerpen zijn midden in het spitsuur.. En de Mio heeft me er gekregen op een half uurtje vanuit sint-niklaas met hooguit 5min file..
De TMC functie heeft naar mijn gevoel dus perfect gewerkt en ik  bleek blindelings te kunnen vertrouwen op Ulla, die overigens een behoorlijk goede stem heeft om te navigeren, buiten regelmatig korte haperingen bij het uitspreken van de letter 'r' in diverse woorden..

Wel heb ik al moeten opmerken dat de snelheidsbeperkingen niet altijd even goed kloppen en in antwerpen heeft ze me ook ergens een enkelrichtingstraat in de verkeerde richting willen sturen.. Het houdt je alert natuurlijk  :-)

Ook maak ik gebruik van de (voorlopig gratis) flitspalen syncronisatie.. Maar daar moet ik opmerken dat dit in combinatie met de Miomap Updater tool van Mio wel iets problematischer is.. De updater vervangt steeds de flitspalen file door een oude als ik een update uitvoer na een syncronisatie. Een update met die tool moet dus steeds gevolgd worden door een flitspalen syncronisatie.. Voorlopig vergt dit geen probleem eens je dat weet.. maar ik vraag me af wat ik ga moeten doen als dat jaar gratis syncronisatie gedaan is, en ik mijn laatste syncronisatie niet kwijt wil spelen, maar toch wil updaten..

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: