Mioforum
8 Februari 2012, 09:44:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: smartzoom wisselt regelmatig tssn vliegtuig modus en volgmodus  (gelezen 738 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Chojin
Gast
« Gepost op: 4 December 2007, 22:00:11 »

Op mijn Mio met MioMap 3.3 heb ik opgemerkt dat de smartzoom functie regelmatig plots wisselt van volgmodues naar vliegtuig of overzichtsmodus voor een tijdje, en dan weer over gaat in volg modus. Is dat normaal? Want ik vindt het soms wel verwarrend, als ik even naar het scherm kijk en ik zie niet wat ik verwacht..En ga dus automatisch wat langer naar het scherm zien wat er gebeurd is..Dat is natuurlijk niet zo bevorderlijk voor de veiligheid..:-(

De eerste keer dat ik het voor had, was op de autostrade, dus ik dacht dat dit enkel gebeurde als je x aantal km nog rechtdoor moet rijden ofzo.. Maar het is me intussen ook al gebeurd midden in een stad...
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #1 Gepost op: 5 December 2007, 00:09:03 »

Dat kun je uitschakelen bij instellingen, geavanceerd, instellingen smart zoom: de overzichtsmodus uitschakelen.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
goofy
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 5 December 2007, 14:46:02 »

Je kan ook bij geavanceerd/slimme zoominstellingen/Route gebeurtenis afstand voor Overzichtmodus,
de instellingen veranderen,bv,boven 50km onder overzichtzoomniveau: 2km. bij mij werkt dat op deC710.
« Laatste verandering: 5 December 2007, 14:47:35 door goofy » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: