|
dauphine
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Januari 2008, 12:31:38 » |
|
Afgelopen zaterdag avond zonder problemen V3.3 geupload, lijkt goed te werken met een paar leuke vernieuwingen erin. Oja voor mijn C710 dus het is een versie van sept 2007.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sascha
Lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 27 Januari 2008, 12:53:15 » |
|
Voor mij was er geen Update, ik heb wel de "beta" ? versie van 3.3 Voor zekerheid had ik de cache verwijderd maar nee geen update.
|
|
|
|
|
|
Ik ben een gelukkige bezitter van een C210, die prefect werkt
|
|
|
|
Plupke
Gast
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Januari 2008, 19:11:03 » |
|
Ik heb vandaag een update gedaan voor mijn MIO C710 naar v3.3 die blijkt van sep 2007 te zijn. Maar het blijkt dus nog te werken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dauphine
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 28 Januari 2008, 19:19:36 » |
|
Ik had de software op mijn noteboek gezet en van daaruit geupdated. 169 bestanden, was best wel lang bezig. Een paar zaken die opvallen zijn: Bij het zoeken naar een plaats of straat worden de niet te gebruiken letters of cijfers gedeactiveerd waardoor sneller een adres ingetikt kan worden. Er zijn meerdere logbestanden op te nemen en weer af te spelen. Op het scherm (Kaart - Cockpit) is het geluid in en uit te schakelen.
Het uittesten van de logbestanden moet ik nog verder testen, het leek er even op dat na het terugkijken van een gelogde route, uitzetten en later weer opstarten de terugkijk actie bleef lopen, hoe dit precies zit weet ik nog niet.
Gerard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mathmania
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 29 Januari 2008, 17:02:01 » |
|
Ik krijg met uploaden alleen maar There isn't available update,en ik heb nog 3.2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sascha
Lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Januari 2008, 19:51:41 » |
|
Je zal nog even moet wachten, Mio is nog bezig met de versie 3.3, die zal wel binnenkort komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mevita
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Januari 2008, 23:06:51 » |
|
ik snap er niks meer van ik meen dat er toch mensen zijn die dit weekend naar v3.3 geupdated hebben of heb ik soms niet goed gelezen Afgelopen zaterdag avond zonder problemen V3.3 geupload, lijkt goed te werken met een paar leuke vernieuwingen erin. Oja voor mijn C710 dus het is een versie van sept 2007.
grt mevita Het lijkt wel doet ie het  of doet ie het niet 
|
|
|
|
« Laatste verandering: 29 Januari 2008, 23:13:05 door mevita »
|
|
|
|
|
|
Gompy
Gast
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Januari 2008, 23:18:27 » |
|
Ik heb de complete versie 3.3 vanaf de website gedownload en op mijn server gezet. Daarna geprobeerd deze te uploaden naar mijn mio (510E), maar tijdens de upload kreeg ik telkens een foutmelding. Ik denk ook niet dat het *zomaar* kan allemaal, ik wacht wel op de release van MIO zelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mevita
Gast
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 29 Januari 2008, 23:34:43 » |
|
@gompy wat betreft de foutmelding heb je ook de map gfx met de twee mappen Brand_big en Brand_small erin?
grt mevita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gompy
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 29 Januari 2008, 23:57:39 » |
|
Ik heb de complete webserver van MIO gedownload, dus ja ik heb alle bestanden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 30 Januari 2008, 00:09:26 » |
|
Ik heb de complete webserver van MIO gedownload, dus ja ik heb alle bestanden.
Die zijn alleen niet zomaar bruikbaar, daar moet wel eerst een tijdrovend decodeer progje overheen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dauphine
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 30 Januari 2008, 12:39:13 » |
|
Ik heb inderdaad 3.3 geupload, met de gfx map erin. Allemaal vanzelf gegaan. Wel wil ik er bij opmerken dat ik een en ander op mijn laptop heb gedaan (draadloos, niet zo snel maar dat is de MIO server toch ook niet) De laptop was wat Mio betreft nog maagdelijk, dus geen bestanden of sleutels die iets konden verzieken. Wie weet is de tragere internet verbinding wel de reden geweest dat het goed ging, als ik een cdtje brand op hoge snelheid gaat het ook wel eens mis, terwijl ik met branden op lage snelheid geen problemen heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick Altena
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 30 Januari 2008, 13:35:48 » |
|
Het heeft weinig met de snelheid te maken vrees ik. De bestanden die je waarschijnlijk binnen hebt gehaald (Mooshikam-site ??) zijn gecodeerd.
|
|
|
|
|
|
Mio 268 met Igo8 Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
|
|
|
|
Gompy
Gast
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 30 Januari 2008, 17:37:44 » |
|
Dat ze gecodeerd zijn maakt niet uit, op het moment dat je ze naar je MIO schiet worden ze vanzelf gedecondeerd. Dat *tijdrovende progje* staat gewoon op de server en wordt opgeroepen op het moment dat je MIO wordt geupdate. Waar dan de programma'tjes staan maakt niet zoveel uit, of dat op jouw / mijn server is of op die van MIO.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 30 Januari 2008, 20:31:27 door Gompy »
|
|
|
|
|
sascha
Lid

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 30 Januari 2008, 21:36:24 » |
|
Op de mijne niet hoor, ik krijg dan het berichtje dat de mappen verouderd zijn en naar Mio.be moet gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|