Mioforum
22 Mei 2012, 05:02:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: tot hiertoe  (gelezen 998 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
frog
Gast
« Gepost op: 8 Januari 2008, 17:54:11 »

Dag forumvrienden
Tot hiertoe ben ik tevreden over mijn c520t ,hij berekend de route vlug en geeft mij voldoende aanwijzigingen
één keertje echter zette ik hem aan en hij zweeg in alle talen ,ook na een reset. De dag nadien deed hij terug normaal en heb dat niet meer gehad
Ze zegt wel veel te veel "u rijd te hard", maar dat zal wel aan mijn voet liggen happy7
Ik heb geen spijt van mijn aankoop thumbs

MVG
Frog
phamers
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 9 Januari 2008, 08:49:32 »

Gonny installeren en de veelvuldige "U rijdt te hard" melding wordt een eenmalige "let op" waarschuwing.
mevita
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Januari 2008, 11:23:47 »

In de schatkist staan de diverse navigatiestemmen waaronder ook gonny voor op je mio te zetten de zip file moet je plaatsen in miomap/miomap/voice daarna softreset en je je kunt dan ook kiezen uit gonny ipv bijv anki,
alleen moet je even geduld hebben tot je account na 6 berichten omgezet wordt in status lid.

grt mevita
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #3 Gepost op: 9 Januari 2008, 18:40:27 »

Hier kun je een paar voorbeeldzinnen beluisteren.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
blutch
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Januari 2008, 09:06:28 »

Ik heb ook goede ervaringen sinds mijn aankoop, hij is beter dan de 268 die ik had in vele opzichten.
ik miste wel zoom knoppen en geluids knoppen die ik op de oude wel had, maar dit is met een update prachtig opgelost.
De tmc is ook opgelost met een update, deze liet vaak files zien die er niet waren of velemalen kleiner.
kortom ik update nu gemiddeld 1x per week. thumbs
Het enige nadeel vind ik dat als je van de route afwijkt dat de mio nogal erg lang je terug stuurt totdat je bijna over de helft bent van je sluip route dan berekend hij wel een route door.
over het geheel geef ik het apparaat een 8
Nu nog andere stemmen of een mooi programma om de stemmen zelf te maken en hij krijgt een 10
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: