Mioforum
22 Mei 2012, 05:10:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Paar dagen in gebruik  (gelezen 887 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
2co
Gast
« Gepost op: 26 Januari 2008, 11:47:17 »

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een MIO C320b. Hier even een aantal pluspunten en een aantal minputjes:

PLUS
-----

- Duidelijk scherm met splitscreen. Informatie aan de rechterkant welke weg te klikken is.
- Smartzoom, het beeld past zich aan aan de situatie. Als je bij een kruising komt zoomt de MIO automatisch in en daarna weer uit. Als je op een (snel)weg rijdt krijg je een overzichtskaart te zien met jouw positie. Makkelijk te switchen tussen points of view en ook makkelijk in en uitzoomen.
- Met toetsen op het beeldscherm kun je makkelijk het beeld kantelen en over de kaart scrollen. De MIO is eigenlijk bruikbaar als ouderwets stratenboek.
- Snelle herberekening van de route
- Snelle GPS fix
- Mooi design
- Meerdere kleurenschema 's (zowel dag als nacht)

MIN
----

- Het (nog) niet verkrijgbaar zijn van een losse houder voor montage op een brodit of andersoortige clip in de auto.
  MIO C320B past niet in de houder van de C320.
- Soms wat onlogische manier van herberekenen route. Als je van de route afwijkt wil de C320b je laten keren en terug laten keren naar de
  oorspronkelijke route in plaats van een nieuwe route te berekenen. Het keren zou dan bijv maar een minuutje reisafstand schelen of en enkele
  kilometer.
- Volumeregeling zit iets te ver weg gestopt in het menu.

Al met al ben ik zeker tevreden over de MIO C320B. Aanschafprijs vind ik niet duur, zeker in vergelijking met andere merken. Voor dit geld krijg je een redelijk compleet navigatiesysteem zonder teveel franjes. Het is even wennen aan de menustructuur maar als je hem eenmaal doorhebt makkelijk in gebruik.
eddie1987
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Mei 2008, 08:37:19 »

over herberekening gesproken bij mio valt dit nog reuze mee ik heb laatst eeen tom stom mee gehad en het herbereken duurde ongeveer 2 km dus een min punt vind ik dit niet van mio groetjes eddie
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: