Hey,
mijn pa heeft dus een mio 269+, die hij al jaar of twee heeft denk ik. Enfin, alles werkte perfect, tot hij op een gegeven moment bijn het starten van de navigatie een semi-black scherm kreeg. Oftwel, wnr je op het navigatieknopje duwt, laadt de map...je krijgt dus het laadscherm, maar dan komen er een paar cijfertjes op, blijft de achtergrond staan en komen er zwarte rechthoeken in het beeld. Je ziet dus niets van de navigatieknoppen, maar als je wist waar alles ongeveer stond, kon je wel terug gaan naar het hoofdmenu... Daar ontdekte ik dat eigenlijk alles nog wel werkt, mp3 speler, contacten enzovoort.... Dus besloot ik de twee reset knopjes te gebruiken....Die verhielpen het probleem niet.... Ik verbond hem met de pc ... en wou herstel doen, ik vraag mijn pa erachter, blijkt dat hij die cd kapot heeft gekregen en hij dus alleen de cd van Mio transfer nog heeft (great

)....dus ging ik op zoek op internet en zag de patch staan voor versie V2 (ik denk dat ik die heb, dat wordt toch weergegeven in het laadscherm) maar dit verhielp het probleem niet. IK dacht dan uiteindelijk de kaarten eens te vervangen, maar alles staat op de harde schijf en de inhoud ervan krijg ik niet weergegeven (heb een map van Belgie in .fbl extensie) maar ik krijg die er niet op... ik heb wel een sd kaartje waarop ik die kaart kan zzetten, of ik kan hem openvijzen en de harde schijf proberen manueel aan te sluiten... mr dat doe ik liever niet... enig idee wat ik kan doen? eventueel de rom image flashen? en lukt dat via mio transfer? en (ik vond geen rom image voor de 269+ op mio site) kan ik de rom image van de 269 niet plus gebruiken??? Wat denken jullie? Alvast bedantk voor de hulp..Cheerz