|
miouser
|
 |
« Gepost op: 22 Februari 2008, 15:54:28 » |
|
Hallo allemaal,
Naar goede gewoonte stel ik me als moderator even voor. Mijn naam is Frans, alias MioUser, en als oudste lid van het team (59) hoop ik mijn steentje te kunnen bijdragen, en mijn ervaring met anderen te delen. Computers hebben vanaf de beginperiode al mijn interesse gewekt. Ik ben reeds met computers bezig sinds de PET, voorloper van Comodore64, op de markt verscheen. Voor velen op het forum onbekend, of enkel van horen zeggen. Al vlug verdiepte ik mij in het programmeren van deze computers. Beroepsmatig was ik ook elke dag bezig met bedienen en programmeren van CNC en DNC machines. Inderdaad, was, want nu ben ik aan het rentenieren (brugpensioen) Wanneer de Mio 269 hier op de markt verscheen heb ik me er dadelijk één gekocht. Een nieuwe hobby was geboren, nml. het toestel naar mijn hand zetten, en anderen helpen waar nodig en mogelijk. Verder wil ik vermelden dat ik en mijn vrouw dolgraag wandelen, en dit natuurlijk met liefst mijn aangepaste Mio met OziCe. Een gezonde geest in een gezond lichaam was toch het gezegde nietwaar.
grt miouser
|