Mioforum
9 Februari 2012, 02:24:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wie is De Doper?  (gelezen 11013 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
De Doper
Custom UI
Moderator

Mio P550 & C210

« Gepost op: 25 Februari 2008, 22:01:08 »

Nee wie is de Mol maar wie is De Doper.

Na een tijdje hier op het forum zeer actief te zijn geweest als steunend lid ben ik moderator geworden. Dat is voor mij wel even wennen maar doe het met plezier.
Het zit in mijn karakter om iedereen te helpen en nu als moderator gaat dat denk ik nog beter.
Staat wel tegenover dat ik nu ook taken als moderator heb en volgens de regels van dit forum ook weleens niet populaire dingen moet doen zoals een topic sluiten.  nono
Ook die taken neem ik mij ten harte.
Maar goed, de vraag is, ‘Wie is De Doper’?
De Doper komt van Johannes de Doper en het beestje moet nu eenmaal een naam hebben.
Ik ben een ‘oudere jongere’ dus mijn leeftijd mogen jullie zelf raden.
Werkzaam ben ik in het onderwijs en parttime bij een advocatenkantoor als ict-er.
Op ict gebied kom ik nog uit de tijd van de Commandore met ‘press play on tape’ en heb alle versies van Windows mee gemaakt. Ben geďnteresseerd in zowel hard- als software waar ik ook veel ervaring mee heb. Maak en ontwikkel software, bouw pc’s en netwerken en bemoei mij overal mee in het ICT wereldje waar ik werkzaam ben.
Ik heb twee kinderen die intelligenter zijn dan ik maar ik ben slimmer dan hun.
Verder heb ik weinig over mijzelf te vertellen alleen dat ik graag als het goed weer is op mijn oude motor rij en dat ik veel achter dit beeldscherm zit.
Als je mijn berichten lees dan ben je er snel achter dat ik dyslectisch ben. Dus er staan ooit rare dingen in mijn berichten. Daar mag je gerust een lolletje om maken als ze maar niet kwetsend zijn. Kan tegen een grapje maar ben ook zeer serieus.
Op Mio gebied hou ik mij hoofdzakelijk bezig met mijn C210 en mijn P550 en het bouwen van een UI. Omdat er niet zoveel P350/550 gebruikers zijn ben ik het meeste te zien in de Cx10 draadjes. En bij de Custom UI.

Tot Mio and have fun,
De Doper.

Mac
Moderator

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #1 Gepost op: 25 Februari 2008, 22:29:21 »

Dan is vraag 83 van The Impossible Quiz een makkie voor jou

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
Pagina's: [1]   Omhoog