Mioforum
8 Februari 2012, 09:46:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: mio 269+ problemen na update V2 Patch  (gelezen 722 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
pat186
Gast
« Gepost op: 29 Februari 2008, 08:49:20 »

Hallo,

Heb mio 269+. Wij gebruiken dit toestel zeer weinig, toch liep hij al 2 keer vast. Ben gaan zoeken op de Miosite en vond hiervoor update "Mio 269+ MioMapCE V2 Patch". Heb deze update uitgevoerd, maar toen zijn alle problemen begonnen. Het navigatieprogramma werkt niet meer, ook andere knoppen niet (contacten, rekenmachine,..). Hel al van alles geprobeerd. Reset, aan- uitknop met lege en volle batterij. Set-up via bijgeleverde CD, hierna Miomap terug geïnstalleerd. Heb herstel naar fabrieksinstelling geprobeerd, dit mislukt ook. Zit met handen in het haar (ben er sinds gisteren voormiddag al mee bezig). Wat moet ik doen (moet ik kaarten europa terug installeren). Een opgeladen batterij gaat pas 3u mee, is dit normaal?
pat186
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 17 Maart 2008, 16:48:02 »

Gezien geen reactie heb ik Mio tech gebeld. De Mio is ondertussen binnengestuurd voor herstel.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 17 Maart 2008, 22:48:36 »

Op de batterij heb je iig. 2 jaar garantie , dat is wat ik zeker weet.
Of die vervangen gaat worden kan je zelf dus uitrekenen.

Verder heb ik geen verstand van een 296+ dus kan weinig toevoegen aan de lijst die je al geprobeerd hebt.
De kaarten er terug op zetten had je idd. nog kunnen proberen , daar komt al snel een fout in tijdens een update.
Vooral de Frankrijk en Duitsland kaart.

Tja... en verder..... evt. voor een volgende keer:
Alles wat je aan hebt staan aan virusscanners, download versnellers enz.enz. tijdens een update uitzetten !
En laat je pc met rust tot alles gereed is.....

Maar al met al denk ik dat je er goed aan hebt gedaan het ding maar op te sturen.
Want of mijn aanvullinkjes nog nut hadden gehad betwijfel ik zelfs.
Nu heb je hem iig. eerder terug omdat je hem anders misschien later verzonden had  mrgreen

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: