Is er iemand anders die deze exercitie ook heeft geprobeert?
Mijn ervaringen...
a. MIOMap is succesvol geupdate naar versie 3.3
b. De stemmen worden ook succesvol toegevoegd en geupdate...
Overigens de nieuwe stemmen kunnen nog steeds niet tippen aan Gonny.
En de zogenaamde Marijke is gewoon een copietje van Kitty.
c. en dan de update van MIOMRE.gpl, de overall kaart voor de updates van het kaartmateriaal.
Helaas lukt het niet om het bestand te downloaden. De MIO server blijft steeds HTTP fouten (timeouts) geven.
Waarom niet deze download ook gewoon via de wesbite aanbieden??, de kaarten kunnen wel zo worden gedownload.en dan het opnieuw opstarten van de MIO.... met de nieuwe data.zip en versie 3.3 werkt dat goed, maar...
de UI is weer de ORIGINELE...
- Knopjes dwars door de kaarten, geen optie op de knopjes te verbergen,
- een brede navigatiebalk links op je Cockpit scherm.. 25% van de kaart weg.
- geen klok meer op het display,
- geen straatnamen meer in de kaartweergave
- De maximumsnelheid wordt nu wel erg groot weergegeven in cockpit mode.
- en nog veel meer instell mogelijkheden...erg gelimiteerd.
...dus ik wil wel graag de "JP Hacked UI v.1.3"weer gebruiken...Als ik probeer die te herinstalleren dan werkt dat niet meer.
Lang leve de developers waarom nou de zaak zo aanpassen dat onze aanpassingen niet meer werken.

Ze hebben allerlei aanpassingen hebben gedaan in de directory structuur... allerlei bestanden die niet meer worden gevonden.
Is er iemand die de verschillen tussen data.zip v3.2 en v.3.3 al in kaart heeft gebracht?er zijn natuurlijk ook wel wat VERBETERINGEN in V3.3
a. Kaart updates...
b. Meer stemmen beschikbaar
c. Sneller route herberekening.
d. betere/andere geluidjes bij radar en flitsers.
e. Aangepaste route aanwijzingen.
Er wordt nu een rijrichting aangegeven in de tekst. b.v. ">> A20 towards Utrecht"
Ook bij splitsingen in een snelweg, b.v vanaf A16, richting A20, wordt een richting Utrecht of Denhaag aangegeven.
Welliswaar nog in het Engels, maar het geeft toch betere info.
Zeker in Duitslad waar exits naar een andere snelweg, slechts 200m na elkaar komen, is het handig om de stadsnaam te weten.