Mioforum
8 Februari 2012, 00:21:16 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Scheme voor c620  (gelezen 644 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Gepost op: 15 Maart 2008, 21:10:19 »

Omdat de oudere scheme's op de C620 niet blijken te werken heb ik de vraag of iemand van de C620 bezitters al het wegen kleurenschema heeft aangepast of een link naar weet van werk van andere hierin .

Het stoort me nml. dat alle wegen blijkbaar een oranje zijkant hebben.
Lastig als je een uitgezette route rijd in onbekend gebied.
Het lijkt nu alsof je in de verte al de straat ziet lopen waar je straks gaat rijden...en dichterbij gekomen blijkt dat helemaal niet het geval.
Het wordt een wirwar van oranje lijntjes zodra je je scherm zo plat mogelijk kantelt... en daar wil ik eigenlijk verandering in hebben.

Als hij niet te vinden is maak ik dit zelf , die in de schatkist komt als daar meer behoefte aan is.
In eerste instantie alleen om van die oranje lijntjes af te wezen....maar uiteindelijk komen er meer kleuren schema's om ook een ruime keus te hebben in de kleurtjes zoals bij mijn voorgaande Mio natuurlijk.
Makkelijk als ik dan ook de meest gewenste kleurschema's weet om daarmee te beginnen , dus noem evt. de keuze van de Cx10 versies die je graag voor de C620 zou willen hebben.
Deze zijn te zien in de schatkist.

Nick

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
diezel
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Juli 2009, 22:12:36 »

Hallo Nick,
Ja kan de Scheme aanpassen op de C620 er is een DATA versie verkrijgbaar die dat al heeft gedaan.
Deze staat bekend onder de naam: bco_Data met deze file wissel je de orginele Data file uit je toestel opnieuw opstarten en je krijgt een heel nieuw kleurenschema op je toestel.
Je kan hem hier bekijken en downloaden:

http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=102240&whichpage=2#676339

Kleuren zijn wat vriendelijker en zachter.

Mio C520T met iGO8 (intern) en Mio C710 met iGO8 (intern)
Mio C620T (ROM-Downgrade naar C520T met iGO8 intern)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: