Mioforum
9 Februari 2012, 09:17:12 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Tonen pompstation  (gelezen 605 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
psl007
Gast
« Gepost op: 29 Mei 2008, 09:56:13 »

Elders op het forum heb ik gelezen dat het mogelijk is om pompstation in de cockpit te laten tonen. Kan dat soms alleen op een unlockte Mio? Ik heb een standaard C710 en kan geen optie TONEN vinden.
Ik las ergens dat het met de data.zip te maken kan hebben, maar dat zegt mij niets.

Is er ook een volledige beschrijving hoe ik dit kan realiseren?

Alvast bedankt!
emvedeesje
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 1 Juni 2008, 14:35:07 »

Elke POI kan getoond worden.

Ga naar "Beheer POI" en neem de afdeling "Diensten"
Klik nu vb. op "Benzinestations"
Onderaan links op het scherm staat een toets "Toon" als de groep verborgen is en dus grijs gekleurd is.
Als de groep oranje van kleur is zal hij getoond worden en staat op de toets "Verberg"
LCC
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Juli 2008, 00:09:20 »

Als je de aanpassing gedaan hebt die emvedeesje heeft aangegeven heb je wellicht ook nog iets aan de volgende twee linkjes:

http://www.navguide.net/igomiofan/poi-editing/poi-visibility/ -- Deze gaat over het meer zichtbaar maken van default POI's

of

http://www.navguide.net/igomiofan/poi-editing/poi-visibility-ii/ -- Deze gaat over het meer zichtbaar maken van eigen POI's

Ik ben zelf lang weggeweest en heb dus (nog) geen toegang tot de schatkist. Wellicht staat daar ook het een en ander wat je verder op weg kan helpen.

Wees heel voorzichtig met eventuele aanpassingen en zorg er voor dat je altijd vooraf een backup gemaakt hebt.

Ik hoor wel of je hier iets aan gehad hebt
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: