Mioforum
22 Mei 2012, 23:36:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Moov 580 Europe Plus  (gelezen 1186 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Deel kennis en info

« Gepost op: 2 Oktober 2008, 12:02:50 »

navigatiewereld.nl
Dirkjan van Ittersum 1 October 2008

Mio heeft vandaag een uitbreiding aangekondigd in de Moov-reeks. De Moov 580 Europe Plus beschikt over een groot 4.7-inch beeldscherm en heeft een stijlvolle aluminium rand.
Het extra grote scherm biedt ruimte aan extra ruimte voor grotere, heldere plattegronden, schermiconen en menu-opties. De Moov 580 Europe Plus is slechts 18mm dun waardoor het systeem licht en gemakkelijk mee te nemen is.

De Moov 580 Europe Plus heeft voorgeïnstalleerde kaarten voor 33 West- en Oost-Europese landen en is vanaf november beschikbaar voor een consumentenadviesprijs van 279 euro

volledig bericht via navigatiewereld.nl
« Laatste verandering: 3 Oktober 2008, 07:52:12 door PrinceR » Gelogd

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 2 Oktober 2008, 16:42:13 »

Ik vind het een opmerkelijk lage prijs ?
Maar ga hem niet kopen.... ben blij genoeg met mun C620

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Darcey
Co-Admin
Forumbeheerder

« Antwoord #2 Gepost op: 2 Oktober 2008, 17:59:43 »

Als de software navman is, vrees ik toch ook hoor...

Nooit geen snelheidsborden in de andere moovkens te zien...
Stemmen Huh?
Betaalde flitspaalinfo Huh?

Als dat ook bij deze moov is dan zal het geen echt kassasucces worden..

Bezitter van
Een mio 269+ met TMC  4 gb  sd kaartje van transcend Software IGO8
Een mio C520 met TMC  4 gb  sd kaartje van Sandisk Software IGO8
Een mio C620 met TMC  4 gb  sd kaartje van Sandisk Software IGO8

SkinGurjon GJ 6.16
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #3 Gepost op: 2 Oktober 2008, 18:12:19 »

Ik snap sowieso niet dat men nu met alwéér een toestel komt , de moov was al geen verkoop succes dacht ik.
Daarnaast de andere zaken zo lang laten wachten valt me tegen (software en hardware voor oudere toestellen enzo)
De 370 had ook al de software van Nav toch ?
« Laatste verandering: 2 Oktober 2008, 18:13:51 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Benoche
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 5 Oktober 2008, 23:15:51 »

De move van Igo-software naar Navman 'Moov' versie is volgens mij een héél slechte zet geweest.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn C710 maar moest die het ooit begeven weet ik nu al dat ik niet voor
een Mio zal gaan.
Ik heb ze een paar keer getest in MediaMarkt en Fnac en vindt de software een echte ramp...
Nog liever een TomTom (sorry om zo vulgair te zijn :-P).

De Moov zijn wel véél goedkoper dan de C-reeksen van vroeger maar toen kreeg je wat voor je geld!
EJS
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 November 2008, 10:19:14 »

Ik zat er juist aan te denken om een Moov580 te gaan kopen volgende week (dan zou hij binnenkomen volgens de winkelier).
Maar begrijp ik nu uit jullie postings dat ik dat beter niet kan doen, en beter naar een ander merk kan overstappen ??

Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #6 Gepost op: 22 November 2008, 03:41:34 »

Ach...het is een keus ... een keus uit velen types.
Ik heb al een C710 (tegenwoordig alleen nog als knutseldoosje, voor video , spelletjes, muziek enz.enz. ) en een c620 voor de eigenlijke navigatie.(vanwegen de 3d kaarten wat ik gewoon leuk vind en die nieuwer zijn dan die in mijn "oude" c710 waarin nogal wat fouten zitten die nu wel kloppen )

De C620 gaat naar mijn vrouw straks....niet omdat ik spijt heb van mijn aankoop maar om ruzie thuis te voorkomen. (het zou de 3de mio worden, eigenlijk overbodige luxe natuurlijk...maar zo heeft iedereen zijn hobby's en die economie moet niet instorten he... dus daar help ik dan graag aan mee )

De opvolger wordt de C728 zoals ik het nu bekijk, want die lijkt me nog veel leuker dan de C620 waar ik al blij mee ben.
Tievie kijken als ik niet navigeer bijv.
Kost iets meer dan deze 580...maar kan dan ook meer.

Lijkt me dus leuker dan deze 580 die nmm. wel vergelijkbaar is met eerdere uitgebrachte types.(en dat is wat ik niet snap...zoveel types uitbrengen met zo weinig verschil in mogelijkheden of software ) al zal die vast ook voor velen goed genoeg zijn en goed functioneren.

Alleen als ze nu met een vergelijkbaar toestel komen als de C728 waarmee je naast die mogelijkheden ook nog kan fotograferen , evt. bellen maar vooral ook internetten.... pffff..... dat zou feest zijn  angel4
Maar dan hebben we het ook niet meer over een PNA natuurlijk.
Misschien moest ik toch eens naar een ander soort toestel kijken , een gewone PDA ofzo ?

Waar het de software betreft heeft iedereen sowieso een eigen smaak.
Wat de een mooi vind... vind de ander afschuwelijk.
Wat de een makkelijk vind (omdat die niets anders gewend is ofzo...) in het menu structuur, vind de ander dan weer vreselijk ingewikkeld omdat die van een ander merk met andere software afkomt.
Waar de een het af kan met een zo simpel als mogelijke tomtom... wil de andere (zoals ik) een toestel die je helemaal naar de hand kan zetten en van alles en zoveel mogelijk in kan veranderen wat eigenlijk niet de bedoeling van de bouwers was (vandaar ook mede mijn keus voor Mio ooit)

Lees rond, kijk en vergelijk (bijv. in de winkels) en beslis pas dan als je erg zeker bent.

Van een ding kan je wel zeker zijn.
Dat is (vaak zeer snelle) hulp bij evt. problemen .... want die zal hier ook zeker komen... ook voor dit toestel of welk ander typen van de Mio dan ook.
Dat scheelt natuurlijk ook al he  mrgreen

Mio 268 met Igo8
EJS
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 25 November 2008, 23:12:52 »

De opvolger wordt de C728 zoals ik het nu bekijk, want die lijkt me nog veel leuker dan de C620 waar ik al blij mee ben.
Tievie kijken als ik niet navigeer bijv.
Kost iets meer dan deze 580...maar kan dan ook meer.

Ik had de C728 nog niet opgemerkt, maar door jouw posting ben ik is verder gaan kijken en denk dat ik mijn keus bij ga stellen naar de C728 als die straks op de markt komt.

Bedankt Knipoog
drdre
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Maart 2009, 05:14:20 »

Momenteel heb ik de c620.
Kan de Moov 580 voor een prijsje kopen,is dit een vooruitgang?

mvg
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: