Mioforum
8 Februari 2012, 01:24:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Re: C728 + TV-box onderweg  (gelezen 500 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
EJS
Gast
« Gepost op: 12 December 2008, 12:25:34 »

Oke even mijn eerste ervaringen van de C728

Hij is qua gebruik zeer simpel en daardoor ook heel gebruiksvriendelijk.

Maar ik mis bij het eerste gebruik toch wel een paar dingen die mijn C520T bijvoorbeeld wel had.

Zo bijvoorbeeld bij het ingeven van een plaatsnaam had mijn C520T dat de letters die niet meer voor kwamen weg vielen zodat je die niet meer kon intoetsen, deze optie heeft de C728 niet.
Ook het kiezen van de verschillen de stemmen is weg bij de C728, je kan alleen kiezen voor taal & vrouw of man stem (en dus niet uit verschillende vrouwen of mannen stemmen).
Dit telt ook voor de kaarten, hier kun je alleen nog maar kiezen voor dag, nacht of auto-dag/nacht.
Je kan dus niet meer kiezen welke kleuren combi je voor dag of nacht wilt hebben zoals bij de C520T wel kan.
Wat ik ook jammer vind is dat Mio er geen opberg tasje voor het scherm bij heeft gedaan (deze is ook niet te koop als optie in de Mio winkel).

Nog een nadeel vind ik dat als de Mio in stand-by mode staat, aanspringt (beeldscherm aan) als ik het contact aandoe (mijn Mio zit op de sigarettenaansteker, welke pas stroom krijgt bij contact/aan). Wat dus inhoud dat je de Mio altijd weer handmatig uit moet zetten (meteen of als je uitstapt).

Dit zijn even mijn eerste bevindingen waar ik tegen aanloop bij het gebruik, misschien zijn sommige dingen wel simpel op te lossen.
Mocht iemand oplossingen weten dan hoor ik het graag, mocht ik zelf oplossingen vinden (ben ze nog niet tegen gekomen in de handleiding) dan zal ik ze ook hier melden.

Dit klinkt misschien allemaal een beetje negatief, al die min puntjes die ik nu opnoem. Maar mijn totaal ervaring met de C728 tot nu toe is echt nog steeds zeer positief, de Mio doet namelijk de dingen waar hij voor gemaakt is (navigeren & TV kijken echt super goed. En zoals ik mijn posting al begon is hij door zijn matige instelmogelijkheden ook weer zeer gebruiksvriendelijk geworden in het gebruik. Dus elk nadeel heeft ook weer een voordeel zeg maar.

Als ik meer ervaring heb op gedaan zal ik dat hier weer melden....
« Laatste verandering: 12 December 2008, 12:56:02 door EJS » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: