Tja, persoonlijke keuze natuurlijk.
Welk voordeel zou je er mee behalen ?
Ik denk niet dat de kaarten nou zoveel verschil uit maken.
Gezien de tijd die er over heen gaat om een nieuwe kaart uiteindelijk op de markt te krijgen zijn ook deze kaarten al niet meer kloppend (wat ook nooit gaat lukken door alle dagelijkse veranderingen)
Ik zie mijn 620 dan ook niet anders dan als handig hulpmiddel om van a naar b te komen zonder bijrijder of zonder ruzie met mijn niet kaart kunnen lezende vrouw en dan ben ik al tevreden

De vooruitgang in de BT functie ten opzichte van de 710 (het BT oortje werkt op de 620 wel) en de apparte plug voor het geluid (wat in de 710 gecombineerd met de tmc ontvanger zit) waren een van de redenen dat ik toen overgestapt ben naar de 620.
De nieuwste met die tievie ontvanger waarover ik zat te twijfelen heb ik uiteindelijk niet gekocht omdat daar niet eens BT op zit , terwijl het waarschijnlijk wel nieuwere kaarten zal hebben.
Maar tot nu toe heb ik dan ook nog geen grote fouten kunnen ontdekken , behalve dan bij de werkzaamheden rondom eindhoven , maar daar zal de 580 ook problemen hebben net als elk ander toestel of merk.
Op dat soort bouwputten blijft het toch altijd zaak je eigen ogen en verstand te gebruiken.
Ik zie bijv. wel veel rotondes die er nu nog niet eens liggen en fouten die hersteld zijn in vergelijk met mijn 710 software, dus voor de toekomst zal hij voor mij nog wel ff mee kunnen.
Ik vind daarnaast persoonlijk de skin (het uiterlijk) van de Moovsoftware niet zo bijzonder fraai.
Ken het toestel niet dus weet ook niet wat er mogelijk is dit evt. aan te passen , maar ik vrees dat ik al snel andere software erop zou hebben draaien.
Al met al....IK ben nog steeds dik tevreden over de 620 dus IK zou het niet doen , maar das ieders eigen keus.
Als jij niet tevreden bent over je 620 zou je het misschien eerst eens moeten testen voor je definitief omruilt ?