Mioforum
23 Mei 2012, 00:09:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welke Mio?  (gelezen 700 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
djiest
Gast
« Gepost op: 25 Maart 2009, 15:25:20 »

Hi,
Ik ben al een tijd niet actief meer geweest op dit forum. Helaas is mijn MioC710 gejat  angry1. En nu moet ik me dus oriënteren op een nieuw model. Maar welke?
Wat is nu een goed model? Is TMC al verbeterd sinds de C710 (slechte ontvangst...). De aanpasbaarheid van de 710 sprak me ook wel aan  happy7

Ik ben benieuwd
robsmio
Steunend Lid

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Maart 2009, 23:42:22 »

Persoonlijk zou ik voor een ander merk gaan. De sevice en snelheid is niet zo best bij mio s66
Er zijn nog steeds geen updates en er komen steeds nieuwe modelle uit. Aan hun vorige modellen doen ze niets meer.
Die mensen laten ze stikken.

mio C710
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Maart 2009, 01:16:52 »

Ach... ik weet het zo net nog niet of ik voor een ander merk zou gaan.
Op zich baal ik verschrikkelijk dat Miotechn. zo laks is waar het up-date's betreft.
Ik baal zeker ook dat er voor mijn C620 duur betaalde toestel ook niks meer wordt uitgegeven.

Nou was ik mijn C620 kwijt (te goed opgeborgen en niet meer weten waar...ken je dat ?), maar heb hem gelukkig weer terug gevonden.
Ik had dus al wel van de week zitten kijken waar dit toestel evt. nog te leveren was, want hij bevalt me best.
Want waar ik zowel bij mijn C710 als mijn C620 zeker niet van baal.... is dat er gelukkig ook andere programma's op kunnen draaien wat met bijv. een tomtom niet zo makkelijk gaat angel4
Overigens dacht ik er ook wel aan om een PDA als opvolger te zoeken als ik mun c620 niet terug had gevonden.
Daar passen natuurlijk ook diverse nav. programma's op en hoef je niet meer met ontsluiters aan de gang.
Maar allee....buiten het breedbeeld scherm wat je dan mist moet je toch ook wat te prutsen hebben als je eens niet hoeft auto te rijden  mrgreen
Gelukkig hek mun 620 terug en hoef ík niet verder te zoeken
« Laatste verandering: 30 Maart 2009, 01:19:01 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
driver21
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 7 Juli 2009, 18:33:40 »

hallo...

ik heb een vraagje ...heeft er iemand al ervaring met de spirit modellen??
of het een verbetering is of?
ik vind het design wel mooi plat maarja als de software tegen zit dan is het er mooie vanaf.

(ik heb een c710 maar wil weer wat anders...)
zat ook te denken voor een ander merk maar welke?
tomtom > dat is te commercieel (abbo. en apps betalen) software update > gratis service? (net als mn c710 "toen")

groeten
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: