Tis nou niet dat ik meteen negatief over wil komen....maar ik lees nogal een hoop.
In
deze lijn kwam ik ook een verhaaltje tegen over een update voor de C520 in dit geval en die bleek niet zo te bevallen. (ook dat is een persoonlijke keus natuurlijk)
Ik mag dan hopen dat de evt. update toch iig. wel een beetje vergelijkbaar is met wat er nu al op de toestellen staat aan mogelijkheden en uiterlijk.
Dat ze daar toch niet een stap terug gaan doen dan waar je het toestel mee gekocht hebt.
Ik zag die stap terug (vanuit mijn voorkeuren bekeken natuurlijk) nml. al in het verleden, de C620 software met alle getoonde zaken of die van de later op de markt gezette Moov serie bijv.
Ook het feit dat een skin evt. niet meer bewerkbaar is , is een puntje waardoor ik nog wel even na zal denken voor ik een update zou gaan doen.
Want nu juist voor dat leuke prutsen is mijn keus ooit gevallen op een Mio en niet op een toestel waar je maar tevreden moest zijn met wat er standaard geleverd wordt....
Als ik een navman had gewild dan had ik die wel gekocht, zoals ook in bovenstaande link al door iemand geschreven is.
Maar daar heeft Mio natuurlijk geen boodschap aan.
Nah... we moeten maar niet op de zaken vooruit lopen , we zien wel wat het wordt.
Het binnenkort zal wel weer even duren , net als die voorgaande beloofde zaken vrees ik.