Mioforum
9 Februari 2012, 02:28:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: gebruikservaring p350  (gelezen 967 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Andy
Gast
« Gepost op: 22 April 2009, 20:35:24 »

ik ben na het installeren van zowel tom tom als mio map erg tefreden over de p350
het feit dat je je leukste muziekjes toch mee kunt nemen en bij het echt vervelen een spelletje kan spelen vind ik erg praktisch...
ik heb thuis een draadloze internetverbinding maar ben  tot op heden nog niet geslaagd om via mijn mio-ke op internet te geraken...
dat zal de volgende uitdaging worden die ik zal aangaan...
allesinds
een zeer tevreden gebruiker van de Mio P350
veel groetjes van Andy
Aliebengalie
Moderators

Geslacht: Man

Woonplaats - Rotterdam

« Antwoord #1 Gepost op: 23 April 2009, 04:20:30 »

Troost je Andy....
Het beeld scherm formaat van je laptop/pc is toch mooier dan die van P350 hoor.... downtown
Maar internet op je P350 is mij ook nog maar 1 x gelukt,je wilt toch alles xtje uitproberen hoor.
Maar blijf toch liever naar mijn oude vertrouwde Dell scherm kijken (en ook daar moet ik wel is de bril nog voor opzetten).  downtown

Veel suc6.
Mvg: Alex

P350 met Tomtom 7
P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart-
Tomtom 7
Igo
Sygic
HARRY01
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Oktober 2009, 11:13:14 »

Hallo Alibengali,

Ik heb ook lang geworsteld om via  mijn P350 en een PC toegang te verkrijgen tot internet. Tot gisteren, toen kwam ik een verwijzing tegen naar: http://www.acadin.nl/attachments/session=cloud_mmbase+1985277/Hoe_werkt_Active_sync.pdf;jsessionid=4EC9C274323D3CA7D72BCAEFB9F4AE8E. Ik heb gedaan wat daar stond. Alleen stond bij mij bij Instellingen - het einde van het verhaal - niet Internet Access. Ik heb dat toegevoegd - alleen de woorden, zonder verdere invulling -en het werkt nu perfect. Weliswaar werkt mijn P350 nu op Windows Mobile 6.1. Ik heb dat om andere redenen erop gebrand. Maar dat maakt wellicht geen verschil uit.  Ik herinnerde mij deze oude topic, vandaar dit berichtje. Misschien heb je er wat aan.

Groeten,
Harry

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: