Mioforum
23 Mei 2012, 00:34:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mio Demonstratie  (gelezen 771 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
PierreA
Lid
**

Geslacht: Man

« Gepost op: 15 Juli 2009, 20:08:50 »

Hallo Allemaal,

Ik ben vandaag naar een demonstratie van MIO -namelijk 200 & 310 - In Makro Deurne (Antwerpen) geweest.
Ik had het idee dat daar iemand op de vragen, die ik de laatste week had (en op het FORUM gezet heb)  kon antwoorden.
Maar de Demonstrand was om te beginnen een Half uur te laat coffee2 op de afspraak. En antwoorden op mijn vragen kon hij zeker niet geven.
Maar wat ik nog het ergste vond, was, dat hij een demo kwam geven voor de Moov 200 & 310, Maar hij zelf was voorzien van een MOOV SPIRIT 500. Wat zo-een demonstratie moet voorstellen begrijp ik in de verste verte niet.

Groetjes,
Pierre

Mio 269+ met TMC
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 7 September 2009, 23:36:10 »

Tja Pierre.... zo zijn er velen die op demo's wel uitleg willen geven maar er eigenlijk maar zeer weinig over weten.
Gelukkig hebben we op dit forum mensen die zich er wel in verdiept hebben en waarschijnlijk ook je antwoorden wel kunnen geven.
Persoonlijk vind ik het ook een trieste zaak , maar ook bij demo's van andere merken zijn de demo-gevers zeer sumier in hun kennis zo is mijn ervaring.
Waarschijnlijk studenten die op deze manier na een korte uitleg wat bij kunnen verdienen ofzo ?

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
jbeeren
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 September 2009, 09:08:52 »

zo zijn er velen die op demo's wel uitleg willen geven maar er eigenlijk maar zeer weinig over weten.
Gelukkig hebben we op dit forum mensen die zich er wel in verdiept hebben en waarschijnlijk ook je antwoorden wel kunnen geven.
Persoonlijk vind ik het ook een trieste zaak , maar ook bij demo's van andere merken zijn de demo-gevers zeer sumier in hun kennis zo is mijn ervaring.
Waarschijnlijk studenten die op deze manier na een korte uitleg wat bij kunnen verdienen ofzo ?
Ik denk dat de meeste geinteresseerden in zo'n demo geen (moeilijke) vragen hebben. Het gaat de fabrikant alleen om de reclame. Misschien staat diezelfde persoon volgende week wel iets van TomTom te promoten.

Maar gelukkig hebben wij het mioforum.be applause
miouser
Moderators

C520t - Mio 269 V2

« Antwoord #3 Gepost op: 11 September 2009, 14:10:16 »

............. Misschien staat diezelfde persoon volgende week wel iets van TomTom te promoten.

Of op de markt met stofzuigers of poetsmiddelen.
Verkopers zijn in mijn ogen 'dozen-schuivers' die mooi kunnen praten.
Ben al lang van het gedacht, dat deze personen niet onder de zoogdieren geklasseerd moeten worden, maar eerder bij de vogels (papagaaien).
Ze kunnen goed nazeggen wat hun voorgeknauwd is.  mrgreen

---------------------------------------

Mio C520t - R37 - Unlocked -
stem NaviGony (bedankt Mac Knipoog  )
OziCe 2.27d

Mio 269V2 - PoiWarner - OziCe
RePoW V2 B1027

POILoaderTool V1.1 Build 1121  Rollende ogen
POISelector