Mioforum
23 Mei 2012, 00:38:27 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Aliebengalie steld zich voor  (gelezen 1848 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Aliebengalie
Moderator

Geslacht: Man

Woonplaats - Rotterdam

« Gepost op: 3 September 2006, 19:14:48 »

Ik ben Aliebengalie maar zeg maar Alex.
Ben 53 jaartjes jong.
Ben een jaartje actief geweest op het oude Mio-forum, de meeste tijd als MOD daar.
Maarja helaas moest dit stoppen zoals men weet.
Ook nog net de 14 dagen volgehouden als MOD op het Jouwnaf forum,maar daar kon ik mijn ei niet kwijt.
Miste zeker de vertrouwde oude garde en een boel jongeren die zich daar ook niet konden profieleren.
Niets ten kosten van Ed de oude forum beheerder,want ik respecteer zijn standpunt wel.
Maar de manier , en voor mij de spanning die daar heerst , komt niet in mijn favorieten lijstje voor.
Tot de bom barste en ik bijna tot ontploffing kwam door iemand te helpen die problemen had met tomtom ,en dat kon eigenlijk niet volgens hun,omdat die versie nog niet uit was.
En dat was gelukkig net de bekende druppel. Na een nachtje erover te hebben geslapen , stond vanmorgen mijn opzegging op het forum te lezen. Alles is aangepast nu.
Hoop zeker en daar twijfel ik niet aan , hier mijn draai wel te kunnen vinden , en hoop zeker op een prettige en plezierige samenwerking. (heb dat ook nog steeds met  Ed de forumbeheerder van het oude forum die ik persoonlijk ken).
Ben van beroep automonteur-monteur wegenbouw machines - Electro monteur bij een onderdeel van het energie bedrijf in Rotterdam,waar ik werkzaamben zowel op kantoor als hulp in de buitendienst.
Oja (anders krijg ik weer ruzie met mijn baas) getrouwd met Annemarie 52 jaartjes en een lieve dochter van 26 jaar.

In bezit van een Mio 168 (nu voor mijn dochter) en een P350 en A701

Hoop dat ik zo voldoende info overmijzelf te hebben gegeven.

Liefst geen vragen stellen per pb
« Laatste verandering: 13 Maart 2007, 06:44:17 door Aliebengalie » Gelogd

P350 met Tomtom 7
P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart-
Tomtom 7
Igo
Sygic
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: