Mioforum
8 Februari 2012, 01:03:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Kaart europa op V2  (gelezen 674 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Telex
Gast
« Gepost op: 16 Augustus 2009, 14:23:08 »

Goeidag,
Ik heb een sd-kaartje gekregen met daarop de kaarten van europa. Dit zijn .flp-bestanden. De Mio 268 zoekt echter naar een .map bestand. Is dit op te lossen of heb ik gewoon niets aan dit SD-kaartje? Moet ik updaten naar V3 en zoja: hoe?

Ik hoop een oplossing te vinden, dan ben ik niet meer zo verdwaald! ;-)

Gr, Lex
diezel
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Augustus 2009, 15:33:07 »

Hallo Lex, de bestands extensie voor de Miomap kaarten is .fbl maar om te zeggen of het zal werken of niet dat kan je zo niet zeggen wel moet je originele Miomap V2 software deze kaart kunnen lezen natuurlijk en moet er een license file zijn die aangeeft dat deze kaarten worden vrijgegeven voor je apparaat. Zo op afstand is ook niet te zeggen of het ooit gaat werken wel kan ik je zeggen dat als het alleen de kaarten zijn deze in een map moeten staan die genaamd is "Miomap" dan map die genaamd is "Maps" en daarin zouden de landen moeten staan. Maar heb je een sd met de complete installatie software van "Miomap V3.2" wat ook via sd kaart werkt dan moet eerst je toestel de V3 update patch hebben gehad want anders leest je toestel de sd kaart niet in.
Je ziet het het kan aan van alles liggen en niemand kan je met jouw beperkte info een passend antwoord geven daarvoor is de info gewoon te weinig die je verstrekt hebt over je sd kaart.

Mio C520T met iGO8 (intern) en Mio C710 met iGO8 (intern)
Mio C620T (ROM-Downgrade naar C520T met iGO8 intern)
Telex
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Augustus 2009, 22:27:59 »

Het SD kaartje is er een van 2 Gb. Volgens mij is het zo dat de kaarten die er op staan, dit zijn kaarten per land, illegaal gedownload is. Geen idee in hoeverre er op dit forum tips omtrent dit soort zaken gegeven worden aangezien ik dit forum pas een week ken......
Ik wil absoluut het forum en haar gebruikers in diskrediet brengen door mijn topic......
Maar mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag!
Gr, Lex
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #3 Gepost op: 17 Augustus 2009, 00:15:15 »

Illegale zaken mogen hier niet besproken worden.
Maar ook als je de kaarten op een legale manier zou verkrijgen, MioMap V2 kan niets beginnen met de kaarten van MioMap V3.
Je moet ook het 'nieuwe' programma hebben.
Het eenvoudigst en veiligst is het om het nieuwe programma, met bijbehorende kaarten op een nieuw SD kaartje te zetten en je originele MioMap V2 kaartje veilig op te bergen voor het geval je die weer (eens) wilt gebruiken.
De legale versie van MioMap V3 voor de 26x wordt geleverd op een SD kaartje en is gebonden aan dat SD kaartje.
Het bijgeleverde licentie bestand laat niet toe dat je het geheel werkend op een ander SD kaartje kopieert.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
Telex
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Augustus 2009, 09:37:28 »

Oke, bedankt voor de informatie.
Nogmaals mijn excuus voor het ter sprake brengen van illegale zaken.
Gr, Lex
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: