Mioforum
23 Mei 2012, 00:57:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Geef uw mening en win een Spirit navigatiesysteem met TV functie  (gelezen 1086 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Deel kennis en info

« Gepost op: 29 Oktober 2009, 20:21:15 »

Mio heeft eind oktober 2009  een mailing rondgestuurd met de vraag  om uw mening te geven middels een enquete.

Pak deze kans om je mening richting mio te kunnen geven, 
mocht je er een leuk aandenken aan over houden is dat nog mooi meegenomen ook

middels de link Start de vragenlijst op de volgende pagina kun je de enquete invullen.

« Laatste verandering: 29 Oktober 2009, 21:21:31 door miouser » Gelogd

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
mioman
Lid
**

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Oktober 2009, 09:21:35 »

Ik heb het ingevuld te hopen dat ze(Mio)er rekening mee houden.

Groeten Mioman C 710-Miomap v.3.2 -Hacked Mio Transfer - Ulla stem - 1 GB SD - Media Player1.05
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #2 Gepost op: 30 Oktober 2009, 12:12:50 »

We willen graag weten wat u, als gewaardeerde klant van Mio, van onze producten vindt.

zo begint de eerste regel
Ik heb hem net ook in zitten vullen maar had wat anders verwacht.
Ik dacht nog.... hee... daar komt dan eindelijk een stukje service onderzoek waardoor de mensen bij Mio waarschijnlijk kunnen lezen hoeveel mensen er eigenlijk nutteloos zitten te wachten op de verkoop van nieuwe kaarten

Maar er wordt me (helaas) niets gevraagd over welk specifiek toestel ik bezit en wat me dan vooral stoort is dat ik daar geen gewoon geschreven oordeel over mag geven.

Dit is niet meer dan kijken wat men graag op een (toekomstig) toestel wil aan functies , met daarna dezelfde vragen wat men niet wil / noodzakelijk vind.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
emvedeesje
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 4 November 2009, 10:08:46 »

Juist Nick,

de heetste vragen worden doodgezwegen:

-zoals je zegt: welk toestel?
-de tevredenheid over de hardware zelf
-de capaciteit van de ingebouwde accu
-de software
-de kaartupdates
-de Mio-service

Zoals ik op een andere plaats reeds las: Mio focust zich op wat een volgend toestel moet worden om er zo veel mogelijk te kunnen van verkopen, doch laat zijn reeds bestaande klanten in de kou staan.

Mijn besluit staat al lang vast: mijn volgende GPS wordt geen Mio.
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #4 Gepost op: 4 November 2009, 23:03:07 »

Mwah... zo zeker kan ik dat nog niet zeggen.
Zolang mijn huidige toestellen werken zal ik ze zeker gebruiken, maar dan simpel met software van bijv. Igo8 of opvolgers daarvan (of dat wat de toekomst nog gaat brengen)

Maar ook voor een evt. opvolger zal ik zéker kijken naar de Mio toestellen , om een andere reden.
Dé reden ook eigenlijk waarom mijn keus jaren geleden al op de Mio toestellen viel.
Want het grootste voordeel van de Mio (het toestel op zich dus) vind ik toch wel dat je je niet aan de fabriekssoftware hoeft te houden Knipoog maar er eigenlijk van alles op kan zetten en veranderen.

De accu problemen heb ik alleen met mijn C620 ondervonden, mun C710 heeft nog steeds de "oude" accu en draait daar nog goed op.
Vervangers hiervoor zijn er nog wel te koop en het zelf inbouwen vind ik ook al niet erg , dus ook dat is voor mij geen probleem.
Toevallig net een link van Diezel gekregen voor de C620 accu en daar ga ik er meteen maar 2 van bestellen met die huidige lage koers tongue3

Tja...en wat betreft die droevig gestelde service van Miotechn....
Reparaties zullen nog steeds wel goed zijn, daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
De software is een heel ander verhaal.
Maar das bij een ander merk ook nog maar afwachten natuurlijk.
Neem een Tomtom... die ook last heeft van de economie.
Ook die zullen meer toestellen willen verkopen en het lijkt me dat dat alleen kan als je geen tot weinig update's voor de "oude" toestellen uitbrengt of de software zodanig veranderd dat de nieuwe kaarten niet meer op de oudere versies draaien (in het verleden ook gebeurd) als je niet regelmatig een update neemt (betaald)
Eigenlijk doen ze dat ook al jaren.... en dáár zelf aan sleutelen om er andere software op te krijgen is al een pak moeilijker.....
Om de 1 a 2 jaar nieuwe software kopen kan natuurlijk (tot de windhoos versie veranderd) , maar dat vink niet zo leuk dan het klungelen van nu  mrgreen
Ik ga tomtom overigens wel weer gebruiken... een hele oude eerlijk gekochte versie  angel4 .... maar dit omdat ik daar bij toeval waterkaarten voor heb gekregen.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: