Mwah... zo zeker kan ik dat nog niet zeggen.
Zolang mijn huidige toestellen werken zal ik ze zeker gebruiken, maar dan simpel met software van bijv. Igo8 of opvolgers daarvan (of dat wat de toekomst nog gaat brengen)
Maar ook voor een evt. opvolger zal ik zéker kijken naar de Mio toestellen , om een andere reden.
Dé reden ook eigenlijk waarom mijn keus jaren geleden al op de Mio toestellen viel.
Want het grootste voordeel van de Mio (het toestel op zich dus) vind ik toch wel dat je je niet aan de fabriekssoftware hoeft te houden

maar er eigenlijk van alles op kan zetten en veranderen.
De accu problemen heb ik alleen met mijn C620 ondervonden, mun C710 heeft nog steeds de "oude" accu en draait daar nog goed op.
Vervangers hiervoor zijn er nog wel te koop en het zelf inbouwen vind ik ook al niet erg , dus ook dat is voor mij geen probleem.
Toevallig net een link van Diezel gekregen voor de C620 accu en daar ga ik er meteen maar 2 van bestellen met die huidige lage koers

Tja...en wat betreft die droevig gestelde service van Miotechn....
Reparaties zullen nog steeds wel goed zijn, daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
De software is een heel ander verhaal.
Maar das bij een ander merk ook nog maar afwachten natuurlijk.
Neem een Tomtom... die ook last heeft van de economie.
Ook die zullen meer toestellen willen verkopen en het lijkt me dat dat alleen kan als je geen tot weinig update's voor de "oude" toestellen uitbrengt of de software zodanig veranderd dat de nieuwe kaarten niet meer op de oudere versies draaien (in het verleden ook gebeurd) als je niet regelmatig een update neemt (betaald)
Eigenlijk doen ze dat ook al jaren.... en dáár zelf aan sleutelen om er andere software op te krijgen is al een pak moeilijker.....
Om de 1 a 2 jaar nieuwe software kopen kan natuurlijk (tot de windhoos versie veranderd) , maar dat vink niet zo leuk dan het klungelen van nu

Ik ga tomtom overigens wel weer gebruiken... een hele oude eerlijk gekochte versie

.... maar dit omdat ik daar bij toeval waterkaarten voor heb gekregen.