Mioforum
9 Februari 2012, 09:04:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: MiTAC toont 4 nieuwe tablets op de CeBIT 2011 in Hannover.  (gelezen 570 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Deel kennis en info

« Gepost op: 24 Februari 2011, 17:42:06 »

Via portable gear
MiTAC Mio heeft aan de vooravond van de CeBIT 2011 vier Android-tablets aangekondigd
  • de Zeus (een hybride GPS/tablet)
  • de waterproof Ulmo
  • Valar 7-inch
  • Valar 10-inch

De Zeus is een 6-inch tablet met een dikte van 11,6 mm.

De Zeus is een 6-inch tablet met een dikte van slechts 11,6 mm, zodat hij makkelijk in je hand past.
De Zeus dubbelt als navigatiesysteem: dankzij twee ingebouwde GPS-ontvangers vindt de Zeus snel je positie.

De Valar is een Android 2.3-tablet, beschikbaar in een 7-inch en in een 10-inch variant.

Beide modellen bieden videokijken in Full HD (1080p)-kwaliteit; via HDMI-output zijn beide tablets op een HD-televisie aan te sluiten.
Ook de Valar heeft een ingebouwde GPS-ontvanger.

De 7-inch Ulmo is een 7-inch tablet met IPX7-certificatie.

Dat betekent dat de Ulmo waterproof is en bestand is tegen schokken, waardoor deze tablet zeer geschikt is voor outdoor-activiteiten.
Op de Ulmo kan je 1080p Full HD-video's bekijken en dankzij de stereo speakers is ook het geluid hierbij zeer goed. Verder beschikt dit model eveneens over HDMI-out.

Prijs indicaties zijn nog onbekend
of en wanneer deze modellen ook in Nederland beschikbaar komen  is  nog niet bekend.

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 27 Februari 2011, 22:50:57 »

mmm...
Leuke speeltjes, ik heb er nog geen maar denk er wel eens over gezien het formaat van het scherm
6 inch vind ik net te klein , 7 inch lijkt me wel handiger dan de 10 al was het maar voor het beethouden en in de zak stoppen....
In de omschrijvingen op de bron-site niet omschreven, dus maar eens even afwachten of die ulmo ook navigatie/GPS-ontvanger heeft.
Voor outdoor-activiteiten zou ik dat eigenlijk wel verwachten.
Dan kon dit voor de toekomst wel eens mijn keus worden.....

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: