Zeer tevreden met 3.2 is misschien een groot woord.
Ik vond v2 precies duidelijker om de weg te tonen. v3.2 geeft precies regelmatig alleen de wegnummer aan ipv de naam. Bij v2 kreeg je te zien naar welk bord je moest kijken. Zo stond er bij v2 bv een groen bord met Antwerpen bovenaan het scherm terwijl er bij v3.2 alleen E19 staat...
Ik kan mij vergissen, maar ik heb de indruk dat ik maar 2 favorieten kan opslaan in v3.2, maar dat is misschien te omzeilen door met POIs te werken...
De stembegeleiding van 3.2 vind ik ook minder dan die van 2, maar dat is misschien op te lossen eens ik in de schatkist kan

En mijn 3.2 is gisteren gecrasht, Mio reboot en mijn favorieten en laatste bestemmingen waren verdwenen...
Om toch de positieve tour op te gaan: 3.2 ziet er frisser uit en werkt beduidend sneller dan 2. Ik heb de 3.2 nog maar 2 dagen, dus misschien moet ik gewoon nog even wennen. Ik heb er nog niet genoeg mee gereden om te kunnen zeggen of de routeberekening beter is dan 2. De mogelijkheden zijn precies toch al uitgebreider.
Als je in 3D weergave rijdt, gaat hij trouwens naar 2D als je aan een kruispunt komt, weet iemand hoe je dit kan uitschakelen? Ik vind dat precies niet zo handig. Ik heb gisteren al eens in de settings gekeken, maar vond niet direct iets.