Mioforum
9 Februari 2012, 01:57:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hoogtemeter en kompas naald  (gelezen 591 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mereltje
Gast
« Gepost op: 21 Juni 2010, 20:59:05 »

Heb nu de MIO Spirit 475 een aantal weken.
Ben zeer te vreden echter valt mij een tweetal zaken op die wel aanwezig waren op de MIO 269+
Ik mis namelijk een hoogte meter tijdens het rijden en de kompasnaald (punt die het noorden aangeeft) tijdens het navigeren. De kompas naald zie je namelijk niet meer op het moment dat je het venster met extra info (aantal nog af te leggen km, resterende tijd etc) het uitgeklapt. Kan iemand mij vertellen of deze twee opties toch op een of andere manier mogelijk zijn op de MIO Spirit 475.
Hoor graag.
Alvast bedankt. Huh?
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Juni 2010, 14:27:46 »

MMM
vroager..... toen alles nog simpel was.....kon je in een simpele data.zip het nodige vrij gemakkelijk veranderen of verplaatsen.

Het pijltje/compas kon je dus vrij makkelijk toonbaar maken of gewoon wat opschuiven door een x en y waarde aan te passen
Nu zal het vast makkelijker zijn denk ik om gewoon een andere skin/schil te zoeken die op jou toestel werkt en dat compas en hoogtemeter wél laat zien waneer jij dat wil.

Ik kan de vele nieuwe toestellen die Mio uitbrengt niet meer bijhouden in techniek en kan je dus ook niet zeggen of dit makkelijk lukken gaat , ik kan je zelfs niet vertellen of het wel al bestaat....
Misschien komt er nog antwoord van een andere trotse bezitter.

Als dat nou niet komt én als je veel tijd hebt wil ik wel eens kijken wat er op zo'n ding staat en of die data of branding zip is aan te passen, maar ik heb het tot de winter erg druk.
Dan moet je me wel die evt. data en branding.zip even toesturen, want die heb ik niet standaard op mijn pc staan Knipoog

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Mereltje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Juni 2010, 21:30:11 »

Hi Nick
Bedankt voor het antwoord. Ik wacht nog even af of ik een andere reactie krijg. Anders hou ik me aanbevolen.

Bedankt voor je reactie.

Mereltje
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: