Mioforum
8 Februari 2012, 01:21:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: LPG-gids als POI geinstalleerd  (gelezen 1562 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mereltje
Gast
« Gepost op: 26 Juni 2010, 21:36:44 »

HOI,

Op onderstaande site van MYPOIWORD vond ik het prodcut MYPOI LPG-gids.

http://www.mypoiworld.com/MyPoi-LPG-Gids-2010.lpg-gids.0.html?&user_ossaproducts_pi1[state]=view&user_ossaproducts_pi1[uid]=600844

Bij dit product staat echter dat het geschikt is voor de TOMTOM en de GARMIN. Gezien het feit dat dit prooduct niet gratis is heb ik de volgende vraag. Kan iemand mij vertellen of deze POI's ook op de MIO werken.
Tevens kun je op deze site ook nieuwe stemmen voor de TOMTOM en de GARMIN kopen, hier ook de vraag zijn deze ook geschikt voor de MIO.

Hoor graag.
Alvast bedankt.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 26 Juni 2010, 22:35:58 »

Tja , die lastige Poi's
Het zal best om te zetten zijn op een of andere manier, ik hou me er niet zo mee bezig.
Maar voor je er geld aan uit geeft....oa. hier staan ze ook....misschien niet zo niet heel erg recent (4-2-2008) als die betaalde versie , maar ik betwijfel of er daar nu jaarlijks veel van bij komen.... wel gratis en al klaar voor je mio... Knipoog

Ook zijn er natuurlijk wel converters te vinden voor als je toch andere Poi's tegen komt dan voor de Mio bedoeld.(en ook hier weer gratis tomtom lpg poi's te vinden)
Hoe en of deze werken moet je me niet vragen hoor.... nooit getest.
« Laatste verandering: 26 Juni 2010, 22:57:23 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Mereltje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Juni 2010, 10:05:51 »

Nick,

bedankt. Kun je me toevallig vertellen waar CPL voor staat. Of is het gewoon GPL (franse spelling)
Hoor graag. thumbs
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Juni 2010, 12:25:34 »

Ik dénk dat clp iets van doen heeft voor Camper plaatsen, gezien die site ook van/voor campers is ?
Ik zou het echt niet weten, ook niet inhoudelijk bekeken.
Maar je maakt me nieuwschierig en ik zal morgen eens kijken (moet straks weg dus vandaag komt het er niet van)
Mocht je al eerder weten wat het precies is (want je kan het natuurlijk gewoon bekijken op je mio) dan lees ik dat graag, ik ben nml. wel weer aan het denken over de aanschaf van een camper...

Edit:
Even die eerste (benelux) aangeklikt daar omdat ik toch nieuwschierig was, opent er een scherm met google earth.
Ik zie daar een heleboel Poi's staan...maar kan er eigenlijk geen juiste naam aan geven, tis volgens mij van alles en nogwat  mrgreen
« Laatste verandering: 27 Juni 2010, 23:45:11 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Mereltje
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Juni 2010, 23:47:27 »

Toch vreemd. Het lijkt er op dat de POI´s in de MIO Spirit 475 als MAP bestanden zijn geconfigureerd. Kan geen KML bestanden op de MIO vinden.
Op Internet gezocht naar een converter. Maar nog niets kunnen vinden.
Heet iemand misschien hier al een oplossing voor.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: