Ik kan je geen antwoorden geven omdat ik het toestel niet heb en dus ook niets uit kan proberen.
Ik neem maar even aan dat je uiteraard zelf ook al de handleiding gelezen hebt hoe dit te doen.
Wat ik je wel kan antwoorden is het volgende:
Je schreef :
Is er iemand van de Help desk van Mio die mij iets kan bijbrengen???
Ik denk namelijk dat je een verkeerde indruk hebt over de mensen die hier schrijven

Dit forum (mioforum.be) heeft helemaal niets met de officiele Miotechn.-mensen of het Miotechn.-bedrijf te maken .
Dit forum is/draaid geheel zelfstandig slechts op steun van leden en wat reclame inkomsten van de mensen die op de banners klikken (waar Miotechn. niet bij zit).
Dit forum is opgezet door slechts een aantal fanatieke vrijwillige "hulpverleners" en uitgegroeid met nog meer hulpvaardige actieve leden die dit dus allemaal geheel op eigen initatief doen en ook graag zelfstandig en zonder verplichtingen naar Miotechn. willen blijven draaien.
Vroager..... toen alles nog "goed" was ... zaten medewerkers van MioTechn. hier wel te lezen

Of dat nog zo is betwijfel ik....
Maar schrijven op het forum door iemand van Miotechn. is iets wat je nu zeker kan vergeten.
Zelfs wij moderators hebben al geruime tijd geen schriftelijk contact meer met die mensen die het nu allemaal regelen.
Als je dus al een antwoord van de help-desk van Miotechn. wil horen zul je die rechtstreeks moeten
bellen of mailen.