Mioforum
23 Mei 2012, 01:48:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Al een poosje ervaring met C250  (gelezen 1079 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
metalmama
nieuweling
*

« Gepost op: 5 September 2010, 13:44:26 »

De C250 was mijn 1e navigatiesysteem. Als een kind zo blij was ik. En enthousiast ook. Ook de look and feel, helemaal ok. Maar gaandeweg traden er toch wat irritaties op. Kromme zinnen. Soms wil Mio Transfer het apparaat niet meer zien en helpt zelfs het opnieuw installeren van de driver niet meer. Voor je het weet ben je uren met je PC aan het spelen i.p.v. met je navigatie. Ik mis ook wel het navigeren van een rondrit, zoals bij de TomTom wel kan. Inmiddels zijn er hier meerdere systemen in huis en kies ik naar gelang de wensen. Op de C250 draait tegenwoordig iGo8. Ben over deze software ook goed te spreken. Maar de Mio blijft een bijzonder plekje in mijn hart houden. Hij was toch de 1e....   5baby

Mio C250 "omgebouwd" naar iGo8.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Januari 2011, 15:21:04 »

@Ruudho
Je vraag is verplaatst naar de juiste lijn.
Hier gaat het alleen om ervaringen met het toestel en is de kans dat je een antwoord krijgt erg klein.
Je kan hier je vraag terug vinden, wel met een andere titel die ik er aan heb gegeven.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: