Hoi
Ik woon in Oost Vlaanderen en heb de mio P550, en werkt nog prima maar ik dacht om eens van recente kaarten te kunnen genieten een nieuw toestel aan te schaffen enheb me dan gisteren de mio spirit 475 live tmc limited edition aangeschaft in de makro,
heb dit gekocht omdat er gratis 2 jaar kaartupdates bij was. en gratis verkeersinformatie.
ik wou deze morgen registreren op
http://promotions.eu.mio.com/content/index.php?countrycode=nl&channel=8&promotion=21 maar dat lukte niet, hij gaf altijd de melding:"Het serienummer is onjuist of niet compleet."
Ik heb het serienummer al ingetypt met grote letters, kleine letters ,s/n: voorgezet, maar steeds hetzelde probleem het serienummer op doos en toestel is hetzelfde dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Ik heb dan een mailtje gestuurd naar Mio maar moest me eerst aanmelden op een andere webpagina en ook met mijn serienummer ingeven ,en wat denk je? daar lukte het wel, maar ik zou mij graag aanmelden voor die 2jaar gratis updates natuurlijk ,ik heb nog geen mailtje terug gekregen natuurlijk, maar ik moet me wel zo snel mogelijk aanmelden natuurlijk anders vervalt heel het gebeuren.
Heeft er nog iemand dit probleem gehad ?
Het toestel zelf werkt goed, heb er vandaag redelijk veel gebruik van gemaakt, wel nog een beetje gewoon worden he
Ik heb deze avond terug proberen registreren maar helaas hetzelfde probleem
Kan er mij soms iemand helpen
Greetzzzzz