Mioforum
23 Mei 2012, 01:52:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Registratieproblemen mio spirit 475 live tmc  (gelezen 2460 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Grizzly
nieuweling
*

« Gepost op: 4 November 2010, 20:57:22 »

Hoi
Ik woon in Oost Vlaanderen en heb de mio P550, en werkt nog prima maar ik dacht om eens van recente kaarten te kunnen genieten een nieuw toestel aan te schaffen enheb me dan gisteren de  mio spirit 475 live tmc limited edition aangeschaft in de makro,
heb dit gekocht omdat er gratis 2 jaar kaartupdates bij was. en gratis verkeersinformatie.
ik wou deze morgen registreren op
http://promotions.eu.mio.com/content/index.php?countrycode=nl&channel=8&promotion=21
maar dat lukte niet, hij gaf altijd de melding:"Het serienummer is onjuist of niet compleet."
Ik heb het serienummer al ingetypt met grote letters, kleine letters ,s/n: voorgezet, maar steeds hetzelde probleem het serienummer op doos en toestel is hetzelfde dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Ik heb dan een mailtje gestuurd naar Mio maar moest me eerst aanmelden op een andere webpagina en ook met mijn serienummer ingeven ,en wat denk je? daar lukte het wel, maar ik zou mij graag aanmelden voor die 2jaar gratis updates natuurlijk    ,ik heb nog geen mailtje terug gekregen natuurlijk, maar ik moet me wel zo snel mogelijk aanmelden natuurlijk anders vervalt heel het gebeuren.
Heeft er nog iemand dit probleem gehad ?
Het toestel zelf werkt goed, heb er vandaag redelijk veel gebruik van gemaakt, wel nog een beetje gewoon worden he 
Ik heb deze avond terug proberen registreren maar helaas hetzelfde probleem
Kan er mij soms iemand helpen

Greetzzzzz

P 550 en mio live tmc 475 limited edetion
Morti
Nieuw
*

« Antwoord #1 Gepost op: 15 November 2010, 11:02:22 »

Heb hetzelfde voor met de mijne, wil m'n serienummer niet aanvaarden.

De oplossing: Bellen naar mio helpdesk, is een fout van hun kan uit, niet alle serienummers zijn correct toegevoegd aan hun database. Duurt tot 3 dagen na het telefoontje naar de helpdesk voor activeren van het serienummer. Komt dus wel goed ;-)

Ik moet in mijn profiel nog aangeven welk model Mio ik heb.
jaakie
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 16 Februari 2011, 09:53:54 »

ik heb ook een mio spirit 475 live tmc limited edition aangeschaft en heb net hetzelfde voor.
ik heb nu nog wel een maand de tijd maar ga zeker naar mio bellen om dit in orde te laten maken.
leuk om hier de oplossing te lezen bedankt.

groeten, Jaak thumbs

mio spirit 475 live tmc limited edition
jaakie
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #3 Gepost op: 16 Februari 2011, 17:41:32 »

ziezo,even getelefoneerd naar mio en samen met de vriendelijke mevrouw aan de helpdesk het probleem opgelost argue
er werd dan naar mij een mail gestuurd om te bevestigen wat ook reeds in orde is en dit alles heeft maximum 10 minuten geduurd.
bravo voor de mio service  s68

groeten, Jaak

mio spirit 475 live tmc limited edition
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: