Mioforum
23 Mei 2012, 11:23:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mio Moov 400  (gelezen 1114 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kartellie
nieuweling
*

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 18 Februari 2011, 13:54:41 »

Geachte forum leden ben erg tevreden over me Mio 400

wil graag een update doen alleen geen idee hoe ik dat moet doen ?? zou het toch waar zijn wat ze zeggen over blond zijn ?!!!!!!!

wie wil het me duidelijk uit leggen??

heb ook gelezen dat er een update bestaat met de naam igo of zoiets?en die software nog beter is Huh???

hoop op een duidelijk uitleg

bij voorbaat dank

[Mio Moov 400
elinx
Lid
**

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Februari 2011, 22:19:23 »

...een update doen alleen geen idee hoe ik dat moet doen....wie wil het me duidelijk uit leggen...
....een update bestaat met de naam igo of zoiets?en die software nog beter is......

Mbt updaten van je Moov400. Dat gebeurt over het algemeen via software van Mio, waarschijnlijk dus Miomore Vaak staat in de handleiding vermeld hoe en wat en is de software op DVD meegeleverd. Als de software geinstalleerd is en de Moov via USB is aangesloten op de PC zou na het starten ervan eea zichzelf moeten wijzen.
Op het forum komt het regelmatig voor dat er problemen zijn om de juiste versie te vinden.
Echter het is maar net wat je van een update verwacht. Het updaten houdt meestal in dat de navigatiesoftware van updates wordt voorzien om foutjes eruit te halen en misschien van meer mogelijkheden te voorzien. Soms horen daar ook de flitspalen bij en heel soms ook het vernieuwen van kaartmateriaal. mbt dat laatste moet je er niet teveel van voorstellen. Meestal moet je nl nieuw kaartmateriaal kopen.

Mbt iGo, dat is er in verschillende versies waarvan de belangrijkste iGo8.3 en iGo Primo. Of deze software beter is betreft een kwestie van smaak.
Alle navigatiesoftware doet nl wat ervan verwacht wordt, nl je van A naar B brengen. De verschillen zitten in het gebruiksgemak, de extra's en de opties.
iGo is echter wel zeer populair omdat het eenvoudig te installeren is, niet zo kieskeurig is wat betreft het besturingssyteem en er redelijk makkelijk aan te komen is via alternatieve bronnen, net als het nieuwste kaartmateriaal.

Om het op je Moov te installeren moet je deze voorzien van een zgn unlock, bij voorkeur via SD, zodat er niks gewijzigd wordt in je Moov. Op deze SD kaart staat dan tevens de nieuwe navigatiesoftware. Een reset is dan voldoende om iGo op te starten ipv de Moov software.
« Laatste verandering: 19 Februari 2011, 00:07:27 door elinx » Gelogd

MIO C510E 3,5", CE4.2, 64MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-SD
DIY Skin&Auto-unlock
NavNgo:  Miomapv3.3- iGo2006- iGo8.0- iGo8.3- iGo8.4,Amigo- iGo8.5, iGo9.2 Primo
Mireo:  ViaGPS v3- Miomap2008- Spirit2009 
Andere: TomTomNavigator v6, v7- Navigon v6.5- NDrive v2.4

ChinaPNA 5", CE6.0, 128MB RAM, 4GB-Flash, 4GB-MicroSDHC
DIY_unlock iPhone style
NavNgo:  iGo8.3- iGo8.5,iGo9.2,iGo9.6 Primo
Andere:  Navigon40, SygicTruck7.71

ZTE Blade 3,5", Android 2.3, 512MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-MicroSDHC
NavNgo:  iGoMyWay
kartellie
nieuweling
*

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #2 Gepost op: 4 Maart 2011, 15:04:23 »

Duidelijke uitleg

maar de Mio Moov 400 heeft geen s d kaart maar intern geheugen

dan word het denk ik een ander verhaal?

groetjes s68 happy7

[Mio Moov 400
elinx
Lid
**

« Antwoord #3 Gepost op: 4 Maart 2011, 16:24:00 »

..Moov 400 heeft geen s d kaart ....dan word het denk ik een ander verhaal...
Dat klopt
In dat geval moet op de flashdisk eea hernoemd worden, waarna de nieuwe bestanden de plaats innemen van de originele bestanden.

Dit moet echter wel met de grootste omzichtigheid, omdat je wel precies moet weten om welke bestanden het gaat. Meestal zit bij een degelijke unlock, zoals bv Miopocket 4.0 van Osprey en VisualGPS van Lanik een handleiding wat voor welk apparaat gedaan moet worden om de unlock te laten werken.
« Laatste verandering: 5 Maart 2011, 11:25:33 door elinx » Gelogd

MIO C510E 3,5", CE4.2, 64MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-SD
DIY Skin&Auto-unlock
NavNgo:  Miomapv3.3- iGo2006- iGo8.0- iGo8.3- iGo8.4,Amigo- iGo8.5, iGo9.2 Primo
Mireo:  ViaGPS v3- Miomap2008- Spirit2009 
Andere: TomTomNavigator v6, v7- Navigon v6.5- NDrive v2.4

ChinaPNA 5", CE6.0, 128MB RAM, 4GB-Flash, 4GB-MicroSDHC
DIY_unlock iPhone style
NavNgo:  iGo8.3- iGo8.5,iGo9.2,iGo9.6 Primo
Andere:  Navigon40, SygicTruck7.71

ZTE Blade 3,5", Android 2.3, 512MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-MicroSDHC
NavNgo:  iGoMyWay
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: