Mioforum
23 Mei 2012, 11:43:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: nieuwe kaartupdates downloaden en installeren  (gelezen 1153 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jaakie
Lid
**

Geslacht: Man

« Gepost op: 17 Juni 2011, 16:40:16 »

ik krijg er kop nog staart aan,zal waarschijnlijk wel aan mij liggen. twee dingen,op mijn mio desktop zie ik twee laadbare kaarten staan en weet begot niet wat er mee aan te vangen,ik doe wat gevraagd word(gps aankoppelen enz... maar wat er verder gebeurd is voor mij een groot vraagteken.
als nr 2 heb ik een gratis kaartupdate doorgestuurd gekregen van mio welke ik moet downloaden wat ik ook doe,daarna moet ik de kaart opslaan en als ik dat doe opent opeens mijn programma om cd's te branden,daar sta ik dan te schilderen man man man.
ik kan nu wel een beetje computeren en gps'n maar voor mij mag het een pak éénvoudiger.
wie kan mij helpen,mag zelfs eventueel bij mij thuis.

mvg, Jaak

mio spirit 475 live tmc limited edition
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Juni 2011, 20:41:44 »

hallo Jaak,
Gelukkig zijn er hier een hoop hulpvaardige mensen dus ook dit probleem zal vast opgelost worden.
Ik wil je ook best helpen maar vrees dat dat een eind rijden wordt want ik zit nogal in een uithoek.
Nu weet ik (nog) niet waar je woont natuurlijk, maar misschien kan het nog op een andere manier en kunnen we allemaal lekker thuis blijven Knipoog

We hebben hier de mogelijkheid om "live" support te bieden.
Kijk even in deze lijn <<-klik

Als dit je wat lijkt installeer dan dat programma en maak even een afspraak via PB (staat onder de namen) of daar in de lijn wanneer je tijd hebt.
Zo hebben we er al meer geholpen , hoewel ik hier ook wel even moet bekijken wat er aan de hand is.
Mocht je dit niet willen meld dan wel even waar je ongeveer woont (dus geen exact adres openbaar zetten!)
Misschien zit er in je buurt ook wel iemand die je thuis wil helpen.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
jaakie
Lid
**

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Juni 2011, 13:42:13 »

hallo Nick,
al bedankt voor de aangeboden hulp :s65:maar als ik op deze lijn klik krijg ik volgende melding:Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
ik stuur je een pb.

groeten, Jaak

jaakie
Lid
**

« Antwoord #3 Gepost op: 19 Juni 2011, 11:20:17 »

ik ga hier toch nog even een oproep doen,mocht iemand het zien zitten om mij op weg te helpen,ik woon in het Waasland Oost-Vlaanderen.

Jaak

Bas
Lid
**

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Juni 2011, 16:54:19 »

Als je de gedownloade file opslaat in de map \Mijn documenten\My maps
Dan ziet hij hem vanzelf en kun je hem uploaden naar je MIO.

Mio Spirit 500 Live TMC
jaakie
Lid
**

« Antwoord #5 Gepost op: 7 Maart 2012, 17:51:50 »

ondertussen zijn we zoveel dagen verder en zit ik nog steeds met hetzelfde probleem,@Bas:het probleem zit hem hier nu net in dat ik de update niet kan opslaan om een voor mij onverklaarbare rede,heb de gps onder garantie terug gestuurd naar Mio daar hebben ze alles opnieuw geconfigureerd en als ik hem thuis kreeg was er niets veranderd.
dan heb ik naar Mio gebeld en daar wist men mij te vertellen dat het aan een bepaalde instelling van mijn pc ligt,dus dat er geen probleem met de gps is.
mocht er toch iemand hulp kunnen bieden,graag.

Jaak

Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #6 Gepost op: 8 Maart 2012, 23:49:06 »

en hebben ze je dan ook vertelt wat die bepaalde instelling van je pc is die dit veroorzaakt Huh?

In iedergeval is het raadzaam om een eventuel aanwezige download versneller uit te zetten....en ook de virus-scanner.
Dit zijn 2 oorzaken van veel storingen.

Anders zou ik ze het toch nog even vragen wat dan die instelling is die je moet veranderen....

Ps... de link waar je niet bij kon komen gaat over teamviewer, een programma waarmee 2 pc onderling verbinding kan maken.
Je zou er nu moeten kunnen lezen, gezien je nu Lid bent Knipoog

Maar als ik het zo lees dan kan ik je op die manier ook niet verder helpen.
« Laatste verandering: 8 Maart 2012, 23:51:06 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: