Mioforum
23 Mei 2012, 11:50:21 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: MIO Spirit 475 Live TMC  (gelezen 478 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
GJRo
Nieuw
*

Geslacht: Man

« Gepost op: 8 September 2011, 12:52:42 »

Vanwege het niet meer kunnen updaten van mijn eerste aangekochte MIO C710, kwam MIO met een financiële tegemoetkoming bij het aankopen van een nieuw model.
Ik ben toen ingaan op hun aanbieding en heb een MIO Spirit 475 live TMC aangekocht.
Nu heb ik dit apparaat, maar wat een narigheid.
Ten eerste werkt de software niet op Windows 7 Ultimate en voor dat je een satelliet verbinding heb ben je 12km verder.
Het gratis updaten van kaarten en flitspalen is het eerste jaar niet gratis, dat wel het geval was met mijn vorige model.
Bij dit model kan je geen tussen punten er in zetten en ook geen eigen POI's.
Ook zijn de stemmen niet om aan te horen, hij of zij zegt de klemtoon heel anders dan het moet zijn.
Dit is mijn tweede en laatste MIO die ik heb gekocht. s66

MIO Spirit 475 Live TMC
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 8 September 2011, 13:38:18 »

voor een snelle satelliet verbinding moet je stil staan, dus aan zetten voor je weg rijd en even wachtne op verbinding.
Dat werkt veel sneller dan al rijdend wachten op verbinding... niet alleen bij dit type.

Tja, een toestel zonder sd kaartmogelijkheid is lastig te unlocken omvan andere software te voorzien.
Heb je een sd mogelijkheid, dan kan je dat vrij eenvoudig doen bij volgens mij alle mio's.

Gelukkig kan je met de C710 echt een hele hoop, zoals ook te lezen is op ons forum.
Zet daar andere software op en het kan weer jaren mee Knipoog
Kan je deze nieuwe aanwinst weer verkopen of terug brengen/ruilen voor een mét sd als deze dat niet heeft.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
luc.ve
Lid
**

« Antwoord #2 Gepost op: 4 Maart 2012, 00:43:26 »

Ik had vroeger ook MIO C710 en nu Spirit 475 en ben er over het algemeen wel tevreden mee, hoewel de 710 wel meer mogelijkheden had.  De Spirit 475 is wel goedkoper en toch wel zeer gemakkelijk in gebruik.

Mio 475 Live TMC
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: