Mioforum
23 Mei 2012, 11:51:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: installeren lukt niet  (gelezen 515 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
krek
Nieuw
*

« Gepost op: 11 September 2011, 16:51:09 »

Hoi allemaal,

Ik heb 2 jaar lang nieuwe kaarten gekocht bij mijn Mio 475. Ik heb alle stappen gedaan zoals in kaartupdate pdf file. Dus mijn Mio is nu leeg maar als ik (na kaartactivatie) op de knop duw ''kaarten installeren'' dan gebeurt er helemaal niets. Ik dacht nog dat het misschien te veel geheugen was dus ik heb een aantal landen uitgevinkt zodat het zou moeten passen. De knop doet nog steeds niets. Dus ik weer de oude DVD erbij gehaald en die kaarten zijn volgens het venster ''mijn kaarten'' ook beschikbaar. Echter de knop kaarten installeren doet nog steeds niets.

Wie kan mij helpen? Is er een virusscanner ofzo die het probleem zou kunnen veroorzaken? Ik heb ook al Mio software opnieuw erop gezet.

Ik moet in mijn profiel nog aangeven welk model Mio ik heb.
owsofake
Nieuw
*

« Antwoord #1 Gepost op: 9 Oktober 2011, 17:40:00 »

virusscanner zou zo een dingen normaal niet mogen blokkeren dus dat zal alvast niet het probleem zijn...

Ik moet in mijn profiel nog aangeven welk model Mio ik heb.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 9 Oktober 2011, 23:22:20 »

Sowieso is het beter om alle andere zaken uit te zetten , zeker als het om een updat via een inet verbinding gaat.
Maar hier gaat het om een dvd begrijp ik ?
Eerst even uitleggen wat je allemaal gedaan hebt en doet .... en waar je mee werkt ....(windhoosversie ?)

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: