Mioforum
23 Mei 2012, 11:57:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Productsleutel  (gelezen 984 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
TheDuke
Nieuw
*

« Gepost op: 15 Oktober 2011, 12:44:04 »

Hallo

Ik heb me net een Mio Spirit 485 TMC Live aangeschaft, en er stelt zich een probleem met de software die ik op mijn computer moet installeren (MioMore Desktop 7.30).

Er wordt voor een kaartupdate gevraagd naar de productsleutel, en die is erg lang... deze zou op de verpakking of de documentatie staan. Er is echter een sticker op de doos gekleefd met de startup sleutel erop (7 karakters lang), deze moest worden ingegeven toen ik de Mio voor de eerste maal aanzette.

Na lang zoekwerk besloot ik deze sticker eraf te halen en ja hoor, eronder zat een vak met "productsleutel" erop, maar eronder stond niets gedrukt.

Vraag me af wat hier aan de hand is? Want zolang ik geen productsleutel heb, kan ik de software niet gebruiken... en het lijkt erop dat ze deze er expres afgelaten hebben.

Dank u

Ik moet in mijn profiel nog aangeven welk model Mio ik heb.
elinx
Lid
**

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Oktober 2011, 15:16:41 »

Het lijkt erop dat Mio het zo onaantrekkelijk mogelijk probeert te maken om op één of andere manier te updaten. Altijd is er wel weer wat nieuws wat onverwacht voor problemen zorgt.

In dit geval zou ik contact zoek met Mio en de situatie uitleggen. Wie weet betreft het een vergissing die eenvoudig is op te lossen of je krijgt misschien instructies hoe je wel aan een productsleutel kan komen.

MIO C510E 3,5", CE4.2, 64MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-SD
DIY Skin&Auto-unlock
NavNgo:  Miomapv3.3- iGo2006- iGo8.0- iGo8.3- iGo8.4,Amigo- iGo8.5, iGo9.2 Primo
Mireo:  ViaGPS v3- Miomap2008- Spirit2009 
Andere: TomTomNavigator v6, v7- Navigon v6.5- NDrive v2.4

ChinaPNA 5", CE6.0, 128MB RAM, 4GB-Flash, 4GB-MicroSDHC
DIY_unlock iPhone style
NavNgo:  iGo8.3- iGo8.5,iGo9.2,iGo9.6 Primo
Andere:  Navigon40, SygicTruck7.71

ZTE Blade 3,5", Android 2.3, 512MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-MicroSDHC
NavNgo:  iGoMyWay
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: 15 Oktober 2011, 16:18:31 »

De aangedragen oplossing ofwel het antwoord van Miotechn. zien we hier natuurlijk ook graag verschijnen.(niet die code uiteraard !)

Nu is het algemeen wel bekent dat een antwoord behoorlijk op zich kan laten wachten bij Miotechn.
Misschien is het om die reden toch verstandiger gewoon naar de winkel terug te gaan met de hele handel en om te ruilen voor een ander exemplaar.
Maar controleer dan wel eerst (zelf of door het aanwezige personeel) of daar die code wel aanwezig is !!
« Laatste verandering: 15 Oktober 2011, 16:21:09 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Japio1
Nieuw
*

« Antwoord #3 Gepost op: 17 December 2011, 13:25:23 »

Heb het zelfde probleem

Heb de Mio Spirit in Juni 2011 gekocht via de site kreeg korting omdat er voor mijn oude Mio geen kaarten meer waren.
Ik heb de Mio Spirit 575 Live TMC genomen ook omdat ik er 2 jaar kaart update's bij kreeg. thumbs
Installatie ging goed eerste update ook  s68
Nu een half jaar later wil het opnieuw updaten maar zit met het zelfde probleem
Producy key van maar 7 cijfers en letters. kan nu niet updaten. angry1
Deze mio gekocht via mio.be en betaalt en via Mio Engeland
Info op de doos in 2 talen Nederlands en Frans
Quick start guide geeft ook geen info hoe er geupdate moet worden
Omdat ik de Mio niet via een winkel gekocht heb zal ik maar een mail naar mio gaan sturen over hoe dit mogelijk is.

Mio Spirit 575 Live TMC
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #4 Gepost op: 18 December 2011, 01:39:08 »

Beter (maar wel duurder) is om Mio te bellen, op mail schijnt men niet echt snel te reageren...als ze al reageren...

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
patsnake
Lid
**

« Antwoord #5 Gepost op: 18 December 2011, 21:31:24 »

Ik had hetzelfde probleem met de produktsleutel voor mijn Mio spirit 485. ik heb hiervoor mio toen een mailtje gestuurd en die stuurde mij het volgende :

"Bedankt voor uw email, onze excuses voor de vertraagde respons.

Wanneer het programma miomore desktopo om de product code vraagt hoeft u niks in te voeren, gewoon negeren door de optie mijnkaarten te klikken.

Mocht u verder nog vragen hebben neem gerust contact op.
Met vriendelijke groeten,
Nfaly

Mio Technology Customer Support Team 

ik heb het alleen nog niet uitgeprobeerd

ik heb een C710 ( was omgebouwd maar door fouten weer naar originele staat ) en sinds 8-11-11 ook nog een spirit 485 ( niet omgebouwd )
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: