Hoewel de geheugen reservering/beperking inderdaad (nog) niet in de lijst voor Primo sys.txt staat heb ik dit ook toegeveogd en daarna ook geen geheugen foutmeldingen meer gezien.
Of dit nodig is blijft nog een vraag voor mij, ik heb verder ook geen gegevens gevonden die zekerheid bieden dat het nuttig is.
Hier <-klik....kan je die lijst vinden met eventuele verdere aanvullingen voor die sys.txt voor Primo.
Let wel even op de volgende zaken :
Bij knippen en plakken van teksten vanaf dit forum (dus ook de inhoud van die sys.txt) kunnen spontaan spaties optreden.
Dit kan dus ook gebeuren op plekken waar dat niet gewenst is en kan zodoende de oorzaak zijn dat de functie dan toch niet werkt !
Het is een lange lijst...maar controleren op die spaties is dus een noodzaak.
De tekst staat juist op het forum...zo moet het dus ook in je sys.txt komen.
In de lijst zie je voor aan de regel een aantal regels waar een ; (punt/comma) voor staat.
Die regels zijn door die ; uitgeschakeld.
Het weghalen van die ; actieveert zo'n regel... het er voor zetten/typen van een ; schakelt de functie van zo'n opdrachtregel dus uit.
Zet om te beginnen bij /voor ELKE opdracht regel een ; en haal dan later een voor een die puntcomma weg om te zien of die functie bruikbaar/nuttig en werkzaam is.
Na elke wijziging in je sys.txt (= op je pc met kladblok eenvoudig aan te passen en dan weer op de jusite plaats naar je mio over te zetten) wel even een softreset uitvoeren zodat die sys.txt ook opnieuw door je toestel wordt ingelezen !!
Veel uh.... knutselplezier