@Huizer
Ik zie nu een aantal weken steeds een bericht van jou langskomen, waarin je meld dat je 50x keer een harde reset hebt uitgevoerd en dat je daarom wilt unlocken via een voor jouw nog ontoegankelijk deel van dit forum.
Heb je er weleens aan gedacht dat als je geen antwoord krijgt op zo een bericht dat het weleens de reden kan zijn dat je "iets" niet helemaal goed doet.
Dit forum wordt gelezen door een kleine kern van mensen die vaak ook reageren op vragen van nieuwe leden. Dit doen ze echter alleen als ze het gevoel hebben dat er serieuze bedoelingen zijn.
In jouw geval lijkt het erop dat je alleen berichten plaatst om toegang te krijgen tot de schatkist. Door de moderator zijn om die reden ook al berichten van je verwijderd.
Behalve
50x keer proberen ben ik nog steeds niet tegengekomen wat je nog meer geprobeerd hebt en welk deel van dit forum je nog meer hebt bekeken.
Voor je informatie:
Een unlock is niets meer en niets minder dan het voorkomen dat het Mio startmenu opstart. Op die manier kan je bv. op het Windows bureaublad alle programma's opstarten via de startknop. Daarbij zit een verkenner die ook toegang heeft tot je HD.
Er is op dit forum al vele malen geschreven over de verschillende manieren om toegang te krijgen tot je HD. Niet alleen in het 26x deel, maar ook in andere delen van het forum.
Via Mio transferhack, een softunlock, een unlockprogramma, installatie van active sync of direct opstarten van de verkenner vanaf SD kaart.
Ik heb niet de indruk dat je daar naar gezocht hebt.
Het unlockprogramma waar jij naar verwijst is dan ook slechts één mogelijkheid om te bereiken wat je wilt.
Ik zou dus maar het advies van Vincde opvolgen en je eens gaan verdiepen op dit forum.
neem de tijd om even te lezen op het forum...het staat er echt!
ik ga het je niet voorkauwen...gewoon zoeken. (softunlock)