.... zoals texaco zie ik niet
heb zo,n beetje 80 poi,s...
De iGo poi's die bij de kaarten horen zijn wat betreft benzinepompen zeer uitgebreid. Met een aangepaste branding.zip kunnen die het eigen logo van het benzinemerk laten zien.
Nu kan je ze weliswaar per merk zoeken en op de kaart laten zien, maar met een algemeen benzinepomp-icoontje. Een apart kml bestand is dus enigszins overbodig.
Probleem is, dat er bij mijn weten voor iGo Primo geen aangepaste branding.zip is.
Als je al die 80 poibestanden zichtbaar hebt tijdens het navigeren, kan je volgens mij de route niet meer zien tussen de icoontjes :-)
Nogmaals. Hoe belangrijk is dat icoontje voor je? Pas alleen de kml bestanden aan van de echt belangrijke poi's.
Voordat je een kml poibestand download, kijk eerst of iGo deze zelf al heeft. Dubbele poi locaties zijn niet nodig.
Zaken die met autorijden hebben te maken (benzinepompen, parkeergelegenheden ed.), zijn goed voorzien.
Ook banken en pinautomaten zijn redelijk compleet.
Trouwens iGo kent ook nog zgn. Premium Poi's. Dit zijn iGo poibestanden die aanzienlijk meer poi's bevatten (de bestanden zijn soms meer dan 2x zo groot)
mbt Kml gaat het dan om de extra zaken (zoals bv sporthallen, hotelketens, campings, Lidl en ANWB wandelroutes ed.) waar je belang aan hecht. Deze poi's zitten soms ook in de eigen iGo poi's maar veel minder uitgebreid. Het is echter lang niet altijd noodzakelijk om daar een eigen icoontje bij te hebben als je er alleen maar naartoe wilt navigeren en niet tijdens de routenavigatie zichtbaar hoeft te zijn.