Mioforum
23 Mei 2012, 12:17:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: poi,s niet zichtbaar in primo v2.0 en enkele vragen  (gelezen 1064 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
elinx
Lid
**

« Antwoord #45 Gepost op: 4 Februari 2012, 11:58:43 »

.... zoals texaco zie ik niet
heb zo,n beetje 80 poi,s...

De iGo poi's die bij de kaarten horen zijn wat betreft benzinepompen zeer uitgebreid. Met een aangepaste branding.zip kunnen die het eigen logo van het benzinemerk laten zien.
Nu kan je ze weliswaar per merk zoeken en op de kaart laten zien, maar met een algemeen benzinepomp-icoontje. Een apart kml bestand is dus enigszins overbodig.
Probleem is, dat er bij mijn weten voor iGo Primo geen aangepaste branding.zip is.

Als je al die 80 poibestanden zichtbaar hebt tijdens het navigeren, kan je volgens mij de route niet meer zien tussen de icoontjes :-)

Nogmaals. Hoe belangrijk is dat icoontje voor je? Pas alleen de kml bestanden aan van de echt belangrijke poi's.

Voordat je een kml poibestand download, kijk eerst of iGo deze zelf al heeft. Dubbele poi locaties zijn niet nodig.
Zaken die met autorijden hebben te maken (benzinepompen, parkeergelegenheden ed.), zijn goed voorzien.
Ook banken en pinautomaten zijn redelijk compleet.
Trouwens iGo kent ook nog zgn. Premium Poi's. Dit zijn iGo poibestanden die aanzienlijk meer poi's bevatten (de bestanden zijn soms meer dan 2x zo groot)

mbt Kml gaat het dan om de extra zaken (zoals bv sporthallen, hotelketens, campings, Lidl en ANWB wandelroutes ed.) waar je belang aan hecht. Deze poi's zitten soms ook in de eigen iGo poi's maar veel minder uitgebreid. Het is echter lang niet altijd noodzakelijk om daar een eigen icoontje bij te hebben als je er alleen maar naartoe wilt navigeren en niet tijdens de routenavigatie zichtbaar hoeft te zijn.
« Laatste verandering: 4 Februari 2012, 12:20:47 door elinx » Gelogd

MIO C510E 3,5", CE4.2, 64MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-SD
DIY Skin&Auto-unlock
NavNgo:  Miomapv3.3- iGo2006- iGo8.0- iGo8.3- iGo8.4,Amigo- iGo8.5, iGo9.2 Primo
Mireo:  ViaGPS v3- Miomap2008- Spirit2009 
Andere: TomTomNavigator v6, v7- Navigon v6.5- NDrive v2.4

ChinaPNA 5", CE6.0, 128MB RAM, 4GB-Flash, 4GB-MicroSDHC
DIY_unlock iPhone style
NavNgo:  iGo8.3- iGo8.5,iGo9.2,iGo9.6 Primo
Andere:  Navigon40, SygicTruck7.71

ZTE Blade 3,5", Android 2.3, 512MB RAM, 512MB-Flash, 4GB-MicroSDHC
NavNgo:  iGoMyWay
harryd
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #46 Gepost op: 4 Februari 2012, 15:22:35 »

je hebt gelijk , ik ga eerst maar eens zien wat overbodig is en wat noodzakelijk is
ik hou je op de hoogte.thanks
harry

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  

Ga naar: