Wel leuk dat je dit aanhaalt.
Dit is een van de zaken die ik wil veranderen nml. en waarover ik al wilde schrijven.
De Mio map voor overdag kan je niet snachts aan zetten, dan krijg je vanzelf in je keuze scherm mio met het maantje.
Op zich geen punt zou je zeggen....toch voor mij wel.
Ik kan niet zo goed meer lezen zonder leesbril.(die heb je niet op met autorijden)
Nachtstand bij alle schermpjes die ik tot nu toe geprobeerd heb vertonen een oranje straatnaam in de bovenbalk.
Onleesbaar voor mij , zeker als er ook nog allemaal sterretjes voorbij komen vliegen.
Das dan ook een van die hoogstandje wat voor mij zeker s'nachts niet hoeft , net als de skins met de diverse doorschijnende vlakken, dat wordt dan voor mij erg onduidelijk.
Ik heb hem zowel overdag als s'nachts dus op een dagkleur staan.
Yellow op dit moment omdat dat dan WEL mogelijk is in tegenstelling tot de Mio map met zon.
Wel overdag met vol-uit verlichting.... en s'nachts op standje 1.
Zo behoud ik ook dezelfde kleuren van de weg wat ik ook wel makkelijk vind.
Ik wil dit veranderen door de kleuren van de straatnaam in de bovenbalk te wijzigen , de achtergrond gewoon zwart te houden of deze straatnaam in de onderbalk te zetten.
Ik bedoel dus de eerst volgende straat / afrit / wegnummer dus waar je ingaat , die vind ik erg belangrijk te KUNNEN lezen.
De straatnaam waar ik me bevind is wel leesbaar....maar vind ik onnodig