Mioforum
23 Mei 2012, 12:22:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Welk 'kleur profiel' gebruiken jullie?  (gelezen 3630 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Deel kennis en info

« Antwoord #15 Gepost op: 4 Februari 2007, 01:06:42 »

in de schatkist staan nu een selectie  van schemes/ kleurenprofielen met voobeeld

PrinceR

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
Mac
Moderators

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #16 Gepost op: 28 Februari 2007, 20:01:23 »

Dat werkt op de klok, niet op de lichtsterkte.
Aan hand van de datum, tijd en locatie bepaalt de software of het dag of nacht is.
Dat houdt dus in dat er in ieder geval contact met de GPS satellieten moet zijn.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
BRM
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Februari 2007, 20:11:09 »

..en zodra je er aangezeten hebt, laat-ie de automatiek vervallen. Het is of-of.

Bart
Michiel
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 5 Maart 2007, 20:49:54 »

Ik heb de verschillende schema's die in m'n c710 zitten eens bekeken (nog niet geprobeerd om ermee te navigeren) en ik vond de standaard mio instellingen wel vrij goed. De kleuren zijn zo gekozen dat ze een goed contrast geven, wat bij sommige (de meeste?) andere kleurenschema's niet het geval is.

Ik heb na hier wat te lezen voor dag nu bozi ingesteld, maar voor nacht blijf ik voorlopig bij mio night, omdat ik die goed zichtbaar vind.
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #19 Gepost op: 17 April 2007, 00:31:51 »

Mijn antwoord uit het begin van deze draad nog eens bekeken, maar die klopt niet meer.
Ik heb zo'n beetje alle scheme's er wel op staan en uitgeprobeerd....maar heb nu al lange tijd Ciberus night op staan.
Zowel overdag als snachts.... wel met achtergrondlicht op hoogste stand.
Altijd goed afleesbaar voor mij op deze manier.

Owja...ik heb op de onderbalk van dit eenvoudige scherm nog wel de spraak-herhalingstoets gezet ( die zat alleen in het uitgebreide scherm) ....voor als ik het ff niet gehoord heb, dat vind ik nml. een hele handige functie.

Dit bij elkaar steekt voor mij , als leesbril dragende die onder het autorijden niet op kan,  scherp op elkaar af en is zowel overdag als snachts goed af te lezen.

Nick
Mun eigen lap tekst weggehaald en schermdump voor in de plaats gezet  mrgreen
« Laatste verandering: 21 April 2007, 11:14:18 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
lucvb
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 25 Juli 2007, 11:03:07 »

hallo,

Ik hou mij aan het standaard kleurprofiel van MIO. Ik heb eigenlijk nog niets beter gevonden tussen alle mogelijkheden op dit forum. De te volgen route is duidelijk weergegeven, uitstekend contrast, goede kleurkeuze en dat voor day en night. Zoals reeds vermeld op een ander plaats gebruik ik nu de nederlandstalige versie van petit droud. Maar het standaard kleur profiel van MIO heb ik teruggeplaatst.

coffee2

lucvb
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Deel kennis en info

« Antwoord #21 Gepost op: 5 April 2008, 15:43:14 »

kleine schop
Zijn er nog mensen die willen delen welk kleurenprofiel/ scheme zij gebruiken.

PrinceR

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: