Beste leden en Mio-gebruikers,
De meesten onder jullie zullen al gemerkt hebben dat het werken met de Mio C710 niet vlekkeloos verloopt.
Ik heb mijn toestel nog maar een paar weken, ben ermee naar Frankrijk geweest, en heb al een hele lijst met foutjes en verbetering (die ik hier straks ga posten). Het zijn kleine foutjes en oneffenheden, die je kunt bestempelen als een bugje.
Wat zijn jullie ervaringen. Post hier even wat jullie denken dat er mis is.
Wij zullen het proberen te filteren en hier in deze eerste post van deze topic in een (verlang)lijstje plaatsen.
Het is onze bedoeling dat we dit aan onze contactpersoon bij Mio overhandigen, zodat zij de gepaste acties kunnen ondernemen (mocht dat nog niet gebeurd zijn).
Bugjes en foutjes:-
De voertuig-keuze : lijkt niets te veranderen aan het berekenen van de route en reistijd
-
De stem Ulla (vlaams) : bij een reset en als je de Miomap verlaat, gaat deze terug naar default of een andere stem. Dan moet je deze weer elke keer instellen (
hier is een work-around)
-
Versnelde simulatie : werkt niet (
hier een work-around)
-
weigert af en toe aan te gaan met aan/uit knop :na een harde reset doet hij het weer.
-
geen GPS contact :(schoteltje met kruisje) terwijl hij wel de juiste route weergeeft
-
via-punt zonder straat of huisnr. : geeft bij het bereiken van via punt : "draai waar het kan en keer terug."
-
Melding : "uw bestemming ligt in een onbereikbaar gebied" : Hier meer uitleg
Onvolmaaktheden/wensen-'Historie' lijst : Eén adres uit 'Historie' lijst wissen lukt niet, lijst wordt volledig gewist
-afstand inschatten : bv. een afslag of afrit iets eerder aangeven;
Iedereen mag en kan hier posten...Voor (ver)taalfouten, gelieve
hier te posten.