Mioforum
23 Mei 2012, 12:34:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: miomap versie 3.0 C710-C510 : gekende problemen  (gelezen 7374 keer)
0 geregistreerde leden en 5 gasten bekijken dit topic.
ljdv
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 19 September 2006, 08:16:11 »

Betreft TMC (gewenste verbeteringen):
1) Meldingen zijn nauwelijks te bekijken voor een bestuurder. Het zou handig zijn als je in zou kunnen stellen hoeveel meldingen je per scherm wilt weergeven (met de bedoeling dat als je bijvoorbeeld 2 zou kunnen kiezen, de lettergrootte ook zodanig is dat een bestuurder - of eventueel kippige bijrijder - deze kan lezen).
2) Open deur wellicht: TMC knop meteen in cockpit zoals in UI-Hacked.
Heinz
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 20 September 2006, 12:54:16 »

@Johannes:
Misschien kun je deze specifieke situatie voorleggen aan het forum dat ook de ontwikkelaars van de iGO software gelezen wordt.
Ga naar de site http://my.pdamill.com/viewforum.php?f=38.
Je moet je denk ik wel even registreren.
peter123456
Steunend Lid

Geslacht: Man

« Antwoord #17 Gepost op: 23 September 2006, 18:36:21 »

mrgreen  ook ik heb problemen gehad met het niet meer aan willen schakelen van mijn mio 710.
de oorzaak bleek te zijn dat tijdens opruimen van de 710 in zijn meegeleverde tas de draagriem op het display gelegd was, dit is mij 2 keer overkomen. daarna de draagriem eruitgelaten en nooit meer dit probleem gehad.  Omdat de uitstand feitelijk "stand by" is, kan het zo zijn dat de touchscreen-buffer vol loopt waardoor de mio niet meer reageert....

Peter
« Laatste verandering: 18 Oktober 2006, 21:24:54 door peter123456 » Gelogd

ex 269, nu 710......
Sylvester
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 23 Oktober 2006, 20:11:47 »

Dit is niet echt een Miomap 3.0 probleem denk ik.
Als dit eenmalig is, hou het dan gewoon in de gaten.
Mocht het frequenter voorvallen en je toestel is nog onder garantie, dan mag je hem terugbrengen naar de winkel, of een repair rechtstreeks bij Mio-tech aanvragen.
Norbert
Norbert, we zullen je steeds in gedachte houden.
Ere moderator
**

« Antwoord #19 Gepost op: 13 November 2006, 13:38:39 »

Dat de intonatie niet altijd 100% is bij alle stemmen komt omdat elk commando opgebouwd is uit losse onderdelen die aan elkaar geplakt worden.
Bij de ene stem zjin de overgangen minder hinderlijk dan bij de andere, maar ergens loopt er altijd wel een commando niet helemaal soepel.

Norbert

In Memoriam Norbert
Een fijne en zeer sympathieke man, is helaas veel te vroeg heengegaan. Wij hopen dat zijn noeste werk voor het Mioforum in zijn geest zal worden voortgezet door anderen ...
JesusPassion
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: 13 November 2006, 18:28:39 »

Hi,
is geen bug maar verbaas me nog steeds bij een gesproken aanwijzing voor bijvoorbeeld afslaan of rotonde nemen, intonatie klopt niet.
Het is dan net of de zin/aanwijzing niet is afgemaakt.

Is dit met andere stemmen beter?

grt,
Bart
Ik ben tevreden met Kitty (te downloaden uit de schatkamer)
micrapower
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: 12 Maart 2007, 22:19:07 »

Jouw vraag:

Dat adres ligt in een ontoegankelijk gebied. Dat is een plaats waar geen verkeer toegelaten is, of geen verkeer kan/mag komen denk ik.
Klopt dat?

Nee.
Vanuit de voordeur ga via je het trottoir,grasveld en parkeerinham naar de rijweg.

Rheden ligt inderdaad in Gelderland (vlakbij Arnhem).

Vreemd blijft dat de route,ondanks de waarschuwing, wel berekend wordt en gereden kan worden in de 'normale' planning mode maar niet vanuit Contacts.

Ook al zou Teleatlas de verkeerde melding geven de Mio zou altijd hetzelfde moeten reageren.
Het feit dat het niet vanuit Contacts kan en de onzichtbaarheid in Mijn POI->Contacten zie ik als een fout in de Mio software.

Hallo Johannes,
Als je naar dat adres in Rheden wilt, moet je dan misschien over een parkeerplaats of iets dergelijks?
Als ik naar mijn werk wil op Winkelcentrum Utrecht Overvecht, herkent mijn Mio (510e) de straat ook niet (Zamenhofdreef 121) terwijl dit toch echt het goede adres is. Deze winkel ligt aan een parkeerplaats, misschien dat de Mio's parkeerplaatsen niet als weg zien.
Mocht er iemand zijn die wel weet waar dit aan ligt, wil die dat dan even doorgeven? Alvast bedankt!!
GeDi
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: 29 April 2008, 23:04:18 »

Hallo,dit is mijn eerste berichtje hier

Ik vind de snelheid ook een probleem
Vooral bij bochten of splitsingen of zelfs verkeerd rijden valt het op dat mijn c510 traag reageert.Ik ben al de bocht om als mijn gps nog aangeeft dat ik er nog aan moet beginnen.
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #23 Gepost op: 30 April 2008, 15:06:23 »

Elk toestel loopt achter met de werkelijkheid.
Als dan de stem gelijk loopt met het schermpje heb je dit probleem idd.
Gelukkig staat er in de schatkist een aangepaste stem die wel op tijd de meldingen geeft.
Best door blijven schrijven , dan kan je er snel bij om dit probleem op te lossen.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
coszmo
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: 30 April 2008, 17:08:06 »

Of iets minder hard rijden ........................... mrgreen mrgreen mrgreen   LOL
GeDi
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: 30 April 2008, 17:20:24 »

Het doet zich ook op trage situaties voor Knipoog
Ik ga regelmatig naar rally's kijken en dan zit je nogal op kleine wegjes met meerdere kruisingen.Als er kruisingen of zo redelijk kort achter elkaar liggen dan komt het wel voor dat je zéér goed moet opletten welke straat je neemt.
Nu ben ik het al gewoon,maar in het begin was dit echt vervelend.
Voordien gebruikte ik een ipaq 2210 pda met tomtom op en die heeft daar totaal geen last van.
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #26 Gepost op: 1 Mei 2008, 14:14:14 »

mmm das dan vreemd.
Ik heb hier een pda met tomtom en een foon met route 66 , daarnaast een c710 met "oude"- en een c620T  met bijna nieuwe software....
Achterlopen op de werkelijke positie tijdens het rijden doen ze toch echt allemaal.

Maar de aanduidingen met spraak aangeven doen ze niet allemaal op het zelfde moment.
Nu juist dát is aan te passen in je Mio. (in de overige niet trouwens)
Dat aanpassen kan je zelf doen , of straks in de schatkist simpel een stem ophalen waarbij dit al gedaan is.
Dan krijg je je waarschuwingen echt op tijd....

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: