Mioforum
23 Mei 2012, 12:57:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Dekking 269+ voor Scandinavië?  (gelezen 715 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Mieno
Gast
« Gepost op: 3 Januari 2007, 08:59:01 »

Dit jaar willen wij met de camper 4 weken door Scandinavië trekken, maar ik vraag mij af hoe goed de dekking is met de 269+. Heeft iemand daar ervaring mee?
NaviTrotter
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 4 Januari 2007, 00:14:43 »

De dekking is voor Scandinavië op zich goed,maar de eerlijkheid gebied me toch te zeggen,dat devices die uitgerust zijn met kaarten van Navteq,voor Scandinavië aardig beter voor de dag komen qua dekking dan TeleAtlas.
Dit geld voor Miomap v2 t.o.v Navigon5.
Mieno
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Januari 2007, 08:28:18 »

Dank voor je reactie, ik zal voor de zekerheid toch maar een paar nieuwe kaarten aanschaffen.
Raymond
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 6 Januari 2007, 23:45:58 »

Vorig jaar trip gemaakt door Scandinavië van ong. 7000 km tot tegen Russische grens in Finland... geen enkel probleem gehad met mijn MIO 269+... niet een keer werd ik in de steek gelaten ! Heb er veel plezier aan gehad.

Groetjes

Ray
NaviTrotter
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 7 Januari 2007, 00:43:48 »

Het kan zijn dat een ander,andere ervaringen heeft met de 26x serie in Scandinavie.
Ik ben echter dit jaar naar Torslanda geweest,ten Noorden van Goteborg,en daar was het dus een kaart kopen,als ik mij bestemming wou vinden.Totaal ander koek dus.De doorgaande wegen staan er wel praktisch allemaal in,dat is een feit.
Maar de kleine weggetjes missen nog wel eens.
Dat heb je met kaarten van Navteq,die o.a gebruikt worden in Navigon,waarvan Miomap2 ook afkomstig,niet.
Mio gebruikt echter kaarten van TeleAtlas.Dat is het verschil.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: